معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه:

مردم فلسطین قدردان ملت و رهبر ایران هستند

سردار «مسجدی» مردم فلسطین، نیروی مقاومت و جهاد اسلامی را قدردان ملت و رهبر ایران دانست و گفت: یحیی سنوار مقاومت را ادامه می‌دهد و تا تحقق آخرین خواسته مردم غزه، صلح نمی‌کند.
کد خبر: ۶۸۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ - 01September 2024

ملت فلسطین قدردان ملت و رهبر ایران هستند/ مقاومت ادامه داردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «ایرج مسجدی» معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران در یادواره فرمانده شهید حاج محمود قلی‌پور و ۱۹۲ شهید والامقام عملیات کربلای ۲ که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گلزار شهدای رشت برگزار شد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری مراسم شهدا، اظهار داشت: لشکر قدس استان گیلان در دوران دفاع مقدس حماسه‌های زیادی خلق کرد.

وی با اشاره به همنامی نیروی قدس سپاه پاسداران با لشکر قدس استان گیلان، افزود: نیروی قدس مجموعه‌ای از رزمندگان مجاهد است که مدافعان حرم هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار سلیمانی را سرسلسله شهدای مقاومت دانست و تصریح کرد: در میدان مبارزه با دشمنان اسلام و تروریست‌های داعش و القاعده در عراق و سوریه، شهیدان زیادی را تقدیم کردیم.

مسجدی با اشاره به حضور رزمندگان و فرماندهان و مستشاران مجاهد و دلاور جمهوری اسلامی ایران در کنار رزمندگان جبهه مقاومت، عنوان کرد: ثمره خون‌های مقدس شهدای مدافع حرم این بود که امروز نه تنها سرزمین‌های اسلامی از دست ناپاک دشمنان اسلام نجات پیدا کرده بلکه ایران اسلامی از یک امنیت پایدار برخوردار است.

وی حرم اهل بیت (ع) را جزو مقدسات ملت ایران دانست و یادآور شد: ملت ایران برای حرم‌های شریف جان می‌دهد و در اربعین حسینی گوشه‌ای از این عشق و ارادت را مشاهده کردیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس دفاع از جمهوری اسلامی ایران را دفاع از حرم دانست و بیان داشت: شهید مدافع حرم شهید مدافع ایران و انقلاب و ملت است؛ ۲۰۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس نیز برای امنیت این سرزمین جانشان را فدا کردند و اجازه ندادند که دست بعثی‌ها به شهر‌های ایران برسد.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم در حلب و موصل و سامرا برای امنیت اسلام و انقلاب و ایران به شهادت رسیدند، گفت: به برکت خون شهدا در امنیت و آرامش به سر می‌بریم.

مسجدی ملت ایران را قدرشناس شهدا دانست و ادامه داد: شهدا مایه افتخار تاریخ این کشور و ملت هستند، زیرا خون دادند تا اسلام و انقلاب و ولایت و ملت و امنیت پا بر جا بماند.

وی شهید قلی پور را یک قهرمان ملی دانست و با بیان اینکه همه شهدا قهرمان ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: در جریان حمله رژیم صهیونیستی به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، سردار زاهدی پس از ۴۰ سال خدمت به نظام اسلامی به شهادت رسید، زیرا بازنشستگی در انقلاب معنا ندارد و سربازان ولایت، خدمت به اسلام و انقلاب و ملت ایران را تا آخرین لحظه ادامه می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه همراهی با ولایت را به مثابه خدمت در جوار سیدالشهدا (ع) و زینب کبری (س) دانست و متذکر شد: شهدا نقاط عطف تاریخ اسلام و انقلاب و ایران هستند و هرگز از شهدا دست برنمی داریم.

این مسئول با تاکید بر لزوم تکریم خانواده‌های معظم شهدا، عنوان کرد: شهدا به وظیفه خود عمل کردند و اکنون ما وظیفه داریم که نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم و راهشان را ادامه دهیم.

مسجدی راه شهدا را راه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و ولایت دانست و بیان داشت: سرتاسر وصیت نامه شهدا ولایتمداری است.

وی با اشاره به اخبار ناگوار غزه و شهادت زنان و کودکان مظلوم در زیر آوارها، خاطرنشان کرد: اگرچه رژیم صهیونیستی خانه‌های مردم غزه را تخریب کرده، اما یک و نیم میلیون اسرائیلی نیز آواره شده‌اند و فرودگاه‌ها و مدارس و هتل‌های آنان مملو از مهاجرینی است که در حال رفتن از سرزمین‌های اشغالی هستند و در این رفتن‌ها دیگر برگشتی وجود ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ارتش اسرائیل در طول ۸۰ سال گذشته اینقدر کشته نداده بود، عنوان کرد: ارتش اسرائیل می‌داند که نمی‌تواند حماس را از بین ببرد و علیرغم ادامه جنگ در طول ۱۱ ماه گذشته، مقاومت اسلامی آماده نبرد است و در مذاکرات آتش بس از خواسته‌های ملت فلسطین کوتاه نمی‌آید.

مسجدی آتش‌بس دائمی و عقب نشینی ارتش اسرائیل از غزه و بازگشت مردم به خانه هایشان و برنامه ریزی برای بازسازی غزه را جزو شروط صلح حماس دانست و تصریح کرد: یحیی سنوار مقاومت را ادامه می‌دهد و تا تحقق آخرین خواسته مردم غزه، صلح نمی‌کند.

وی ملت فلسطین و نیروی مقاومت و جهاد اسلامی را قدردان ملت و رهبر ایران دانست و متذکر شد: اسرائیل می‌خواست با بمباران غزه، مردم را از سرزمینشان آواره کند، اما حتی یک خانواده فلسطینی هم حاضر به ترک غزه نشده، زیرا می‌دانند در مسیر پیروزی قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار