معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قزوین خبر داد؛

توزیع ۷۰۰ بسته کمک تحصیلی رایگان بین دانش آموزان قزوین

«رمضانی» گفت: ۷۰۰ بسته لوازم التحریر و نوشت‌افزار به همت خیران بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.
کد خبر: ۶۸۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴ - 01September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «غفار رمضانی» معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی قزوین اظهار داشت: بسته‌های کمک تحصیلی به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در مقطع‌های مختلف تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش بهزیستی قزوین توزیع شد.

وی ادامه داد: اقلام این بسته‌های تحصیلی شامل کیف، دفتر، نوشت‌افزار و لوازم التحریر متناسب با تمامی مقاطع تحصیلی که به صورت رایگان بین دانش آموزان توزیع شده است.

رمضانی تصریح کرد: بسته های کمک تحصیلی به تفکیک ۱۷۷ بسته در قزوین، ۱۵۰ بسته در تاکستان، ۹۶ بسته در البرز، ۸۷ بسته در بویین زهرا، ۱۵۰ بسته در آبیک و ۴۰ پک در آوج توزیع شده است.

این مسئول تاکید کرد: یکی از هدف‌های مهم بهزیستی قزوین توانمندسازی فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت است که در همین خصوص، حمایت‌های تحصیلی ویژه‌ای برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش انجام می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به محدود بودن اعتبارهای دولتی و از طرفی تعداد بالای مددجویان تحت پوشش به منظور ارایه خدمات مطلوب به این افراد نیازمند مشارکت افراد خیر و نیکوکار هستیم.

نزدیک به ۵ هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند تحت پوشش بهزیستی قزوین قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها