تقدیر از نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان

مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال خوزستان با حضور جمعی از فرماندهان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵ - 01September 2024

تقدیر از نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال خوزستان که به دلیل سفر اربعین و میزبانی خوزستانی‌ها از زائران کربلا با تاخیر مواجه شده بود، امروز با حضور جمعی از فرماندهان سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا رستگار»، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ولیعصر (عج) با اهمیت قرار دادن جایگاه رسانه در دنیای امروز، اظهار داشت: جایگاه رسانه در جامعه بشری یک جایگاه بسیار رفیع و تاثیرگذار است و می‌تواند تحولات و تغییرات فراوانی را در جامعه شکل دهد تا به این حد که تحلیلگران و اندیشمندان سیاسی معتقدند که موفقیت هر مدیر و سیاستمداری مبتنی بر توانمندی رسانه‌ای است که در اختیار دارد.

وی افزود: خبر شبیه به معجزه است چون زمان و مکان را به حداقل رسانده است. امروزه خبرهای می توانند افکار عمومی را به سمت و سوهای مختلف تغییر دهند لذا کار شما خیلی دارای اهمیت است.

در ادامه نیز سردار فلاحی جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان بر اهمیت حرفه خبرنگاری تاکید کرد و گفت: خبرنگاری رسالتی است که با عشق پیوند خورده است. 

وی یادآور شد: کار رسانه همان رسالتی است که از بدو اسلام تاکنون همراه انبیا بوده است. در زمان پیامبر و در دوران امام علی نیز کسانی بودند که جای حق را با باطل تغییر می‌دادند و تدبیری مثل رسانه‌های امروز نبود که روشنگری کند. امروزه رسالت شما روشنگری و بیان حقایقی است که دنیای استکبار آن‌ها را وارونه جلوه می‌دهد.

در پایان این مراسم که با همت روابط عمومی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و سازمان بسیج رسانه استان برگزار شده بود از خبرنگاران فعال سراسر خوزستان در حوزه‌های مختلف تجلیل و از «هوشنگ نوبخت» نماینده خبرگزاری دفاع مقدس در خوزستان نیز به پاس یک سال فعالیت مستمر در حوزه خبر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها