فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور:

پدافند هوایی همواره آماده دفاع از حریم هوایی کشور است

در پیام سرتیپ دوم امیری آمده است: دلیرمردان پدافند هوایی امروز نیز با تلاش جهادی، با پیشگامی در  تولید و تجهیز یگان‌های خود به پیشرفته‌ترین سامانه دفاعی متناسب با فناوری‌های روز، با چشمان تیزبین و هوشیاری کامل، به رصد و پایش تحرکات هوایی منطقه مشغول بوده و همواره آماده دفاع از حریم هوایی کشور عزیزمان هستند.
کد خبر: ۶۸۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸ - 01September 2024

پدافند هوایی  همواره آماده دفاع از حریم هوایی کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، امیر سرتیپ دوم ستاد «سعید امیری» فرمانده پدافند هوایی جنوب غرب کشور امروز به مناسبت روز پدافند هوایی پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

دهم شهریورماه، روز پدافند هوایی، یادآور ایثار، فداکاری و مجاهدت‌های مردان مردی است که با  دفاع از آسمان کشورمان و با انهدام صدها فروند از هواپیماهای دشمن زبون، ضمن ممانعت از توقف چرخه اقتصادی کشور، نقش بسیار مهمی در تسهیل پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس ایفا کردند.

دلیرمردان پدافند هوایی امروز نیز با تلاش جهادی، با پیشگامی در  تولید و تجهیز یگان‌های خود به پیشرفته‌ترین سامانه دفاعی متناسب با فناوری‌های روز، با چشمان تیزبین و هوشیاری کامل، به رصد و پایش تحرکات هوایی منطقه مشغول بوده و همواره آماده دفاع از حریم هوایی کشور عزیزمان هستند.

اینجانب ضمن تقدیم درود به ارواح طیبه شهدا و گرامیداشت مجاهدت‌های پیشکسوتان قهرمان پدافندی، روز پرافتخار پدافند هوایی را به همه همرزمان ولایتمدار خود؛ اعم از فرماندهان و آحاد کارکنان مؤمن و  غیرتمند عرصه دفاع از آسمان عزت و شرف در اقصی نقاط کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همه رزمندگان اسلام  و فداییان جان برکف مردم قهرمان پرور کشور و خوزستان عزیزمان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار