استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

برقراری عدالت در مناطق مختلف، راهبرد اصلی شهید جمهور بود

غلامعلی حیدری گفت: برقراری عدالت، راهبرد اصلی شهید جمهور در مناطق مختلف بود که در این راستا ۵۰ سفر استانی را برای خود به ثبت رساندند.
کد خبر: ۶۸۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴ - 01September 2024

برقراری عدالت در مناطق مختلف، راهبرد اصلی شهید جمهور بودبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال‌وبختیاری صبح امروز در حاشیه سفر به شهرستان فلارد ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: مقام معظم رهبری تعابیر بلندی برای توصیف شهید سید ابراهیم رئیسی، شهید جمهور بیان کردند، شهیدی که مشکلات مردم دغدغه او بود و در دوران سه ساله خدمت خود قدم‌های بسیار مهمی در راستا توسعه و آبادانی کشور برداشت.

وی با اشاره به حضور شهید رئیسی و هیئت دولت درسفر‌های استانی به چهارمحال‌وبختیاری افزود: مصوبات دو سفر گذشته شهید رئیسی برای توسعه و پیشرفت استان بسیار مؤثر بودند.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: برقراری عدالت، راهبرد اصلی شهید جمهور در مناطق مختلف بود که در این راستا ۵۰ سفر استانی را برای خود به ثبت رساندند و ما نیز با الگوگیری از این شهید بزرگوار اولویت خود را حمایت و حضور در مناطق محروم قرار دادیم.

حیدری با بیان این‌که لازم است نمایندگان مردم در مجلس به‌جای پرداخت به مسائل حاشیه‌ای تمرکز بر مسائل اصلی داشته باشند، گفت: در سفر‌های استانی مناطق محروم در اولویت قرار گرفته و گام‌های مؤثر و محکمی جهت توسعه و آبادانی آنها برداشته شده است، همچنین پیگیری مسائل استان نیز بالاترین سطح مسئولان اجرایی را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته می‌توان به راه‌اندازی شبکه بهداشت و درمان خدمات درمانی، بهره‌برداری از ۱۵ هکتار گلخانه در این شهرستان، پمپاژ آب گرداب سفلی، بهره‌برداری از سه واحد تولیدی و اشتغال در شهرک صنعتی، احداث و تکمیل سه مدرسه، بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی در دو منطقه، آب‌رسانی به شهرک صنعتی، بهره‌برداری از سالن ورزشی مالخلیفه و گازرسانی به تعداد زیادی از روستا‌های امامزاده حسن اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها