فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد؛

الحاق ۸۴ خودرو و موتورسیکلت جدید به ناوگان پلیس مازندران

سردار «مفخمی شهرستانی» از الحاق ۳۵ خودرو و ۴۹ موتور سیکلت به ناوگان موتوری و خودرویی فرماندهی انتظامی استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹ - 01September 2024

الحاق ۸۴ خودرو و موتورسیکلت جدید به ناوگان پلیس مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی مازندران امروز در آئین الحاق خودرو و موتورسیکلت‌های جدید به ناوگان موتوری پلیس مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استان مازندران به دلیل شرایط جوی، برودت هوا و شرجی بودن موجب فرسوده شدن خودرو‌ها می‌شود و این موضوع موجب ایجاد اختلال در اجرای ماموریت‌های پلیسی شده است.

وی افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل پلیس در استان مازندران از سال گذشته برای افزایش کیفیت خدمت به شهروندان در دستور کار قرار گرفت و امروز به همین منظور ۳۵ خودرو و ۴۹ موتور سیکلت جدید وارد ناوگان موتوری و خودرویی فرماندهی انتظامی استان شد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه از سال قبل، تاکنون ۱۳۲ خودروی فرسوده از چرخه خارج و بجای آن ۱۴۰ خودروی جدید وارد کار شد، تصریح کرد: در این مدت ۸۸ دستگاه موتور سیکلت فرسوده نیز از چرخه خارج و ۱۲۱ دستگاه موتور سیکلت جدید بکارگیری شد.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا این روند ادامه پیدا می‌کند تا ناوگان خودرویی و موتوری ما جهت افزایش کیفیت و تسریع در اجرای ماموریت‌ها برای خدمات رسانی به شهروندان نوسازی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار