رایزنی مشاور نظامی نتانیاهو با مقامات مسکو درباره ایران

منابع رسانه‌ای از سفر مشاور نظامی کابینه رژیم صهیونیستی به مسکو و رایزنی وی با مقامات روسیه درباره ایران پرده برداشتند.
کد خبر: ۶۸۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴ - 01September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از شبکه الجزیره، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ژنرال «رومان گوومان» مشاور نظامی کابینه اسرائیل امروز از مسکو به اراضی اشغالی بازگشت.

رایزنی مشاور نظامی نتانیاهو با مقامات مسکو درباره ایران

کابینه نتانیاهو درباره جزئیات این سفر و دیدارهای این مقام صهیونیست در مسکو اعلام کرد که سفر وی با هدف دستیابی به توافق تبادل اسرا با جنبش حماس انجام شده است.

با این حال، وبسایت صهیونیستی واللا به نقل از یک مقام سیاسی صهیونیست فاش کرد که برخلاف ادعاهای کابینه نتانیاهو، این سفر با هدف بررسی پرونده ایران و حزب‌الله لبنان انجام شده است.

در همین راستا رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز به نقل از مقامات این رژیم گزارش داد که سفر مشاور نظامی کابینه نتانیاهو به مسکو از پیش برنامه‌ریزی شده بود و در آن بر پرونده ایران و حزب‌الله تمرکز شد.

جزئیات بیشتری از این سفر گزارش نشده است.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور اخیر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار