فراخوان اولین جشنواره استانی فردخت مازندران منتشر شد

فراخوان اولین جشنواره ملّی فرهنگی هنری و دانش بنیان، استانی فردخت استان مازندران منتشر شد.
کد خبر: ۶۸۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰ - 01September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، اولین جشنواره ملّی فرهنگی هنری و دانش بنیان، استانی فردخت استان مازندران با محور‌های رقابتی بخش اثر (ارائه نمونه کار دوخته شده)،  مانتو اجتماع، بخش طراحی (ارائه طرح با تکنیک طراحی دستی) طراحی کالکشن خانواده، بخش تحقیق پژوهش (ارائه آثار علمی پیرامون محور‌های مشخص شده)، محور تاریخ و فرهنگ و اقتصاد و هویت و تمدن سازی بهداشت و سلامت برگزار می‌شود.

سطح رقابت این جشنواره، ویژند‌ها پوشاک خانواده، خانه‌های مد و لباس، مزون‌داران،  اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و آزاد اعلام شده است.

آخرین مهلت تمدید شده ثبت نام ۲۰ شهریور و مهلت تحویل آثار ۳۰ شهریور ذکر شده است. مراسم اختتامیه جشنواره و برگزاری نمایش آثار رسیده ششم الی ۱۲ مهر همزمان با برپایی دومین کنگره شهدای استان مازندران، به همراه عرضه محصولات تولیدکنندگان برای فروش خواهد بود.

اختتامیه این جشنواره با تقدیر از نفرات اول تا سوم هر بخش با اهدای جوایز نفیس همراه است و آثار دارای چارچوب و تراز کشوری به پنجمین جشنواره ملّی فردخت کشوری ارسال خواهد شد. همچنین از همه شرکت کنندگان با لوح سپاس تقدیر خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه واقع در مازندران، ساری، میدان خزر، سپاه کربلا، بسیج جامعه زنان استان مازندران ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تماس با دبیرخانه ۰۱۱۳۳۲۴۴۴۶۳تماس بگیرند و جهت ثبت نام و ارسال آثار به سایت https://amin-site.ir/fardokht مراجعه کنند.

فراخوان اولین جشنواره استانی فردخت مازندران منتشر شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها