نشست هماهنگی آیین سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در قم

نشست هماهنگی برگزاری آیین سراسری تجلیل از پیشکسوتان سال‌های حماسه و ایثار در هفته دفاع مقدس، امروز در سالن حضرت زینب (س) استانداری قم برگزار شد
کد خبر: ۶۸۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸ - 01September 2024

نشست هماهنگی آیین سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری آیین کشوری تجلیل از پیشکسوتان سال‌های حماسه و ایثار در هفته دفاع مقدس، امروز به ریاست حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم در سالن حضرت زینب (س) استانداری برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اظهار کرد: همچون سال گذشته آیین دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و مراکز استان‌ها نیز به صورت ارتباط تصویری و با حضور جمعی از پیشکسوتان استان در آیین دیدار شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی مقدم نیز با اشاره به اهمیت مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، بر عزم جزم دستگاه‌ها در معرفی پیشکسوتان و همکاری در اجرای باشکوه مراسم تاکید کرد.

حسین غریب مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز پرداختن به شهدای شاخصی همچون دانشمند شهید محسن فخری زاده را در هفته دفاع مقدس و یا سالگرد آن شهید بزرگوار مورد توجه و تاکید قرار داد.

در نشست فوق، نمایندگان شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مراکز نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع در استان قم و دیگر دستگاه‌ها به بیان پیشنهادات و دیدگاه‌های خود پیرامون آیین تجلیل از پیشکسوتان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار