مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان:

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه‌جایی زائران حرم رضوی

«ایوب کرد» از آمادگی کامل ناوگان حمل نقل عمومی این استان، برای خدمات رسانی به زائران رضوی در روز‌های پایانی ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ - 01September 2024

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه‌جایی زائران حرم رضویبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «ایوب کرد» مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به پایان طرح اربعین و فرا رسیدن ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر، ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای اعزام زائران به مشهد الرضا، از آمادگی لازم برخوردار است.

وی افزود: با توجه به تعیین این اداره کل به عنوان معین استان‌های خراسان جنوبی و گلستان، در مجموع ۴۵ دستگاه اتوبوس (۲۰ دستگاه روزانه به عنوان معین استان گلستان و ۲۵ دستگاه به عنوان معین استان خراسان جنوبی) از ظرفیت ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان در اختیار این دو استان، به منظور برنامه ریزی بازگشت زائرین حرم رضوی قرار خواهد گرفت.

مدیر کل راهداری وحمل‌ و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان، تصریح کرد: طرح ویژه تأمین و ارائه خدمات سفر ایمن و مطلوب برای بازگشت زائرین و کاروان‌های عزاداری از ۱۰ شهریور آغاز شده و به مدت هشت روز، استمرار خواهد یافت.

کرد در پایان بیان کرد: زائران بارگاه امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع)، در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها