مراسم تجلیل از خادمین سلامت ایثارگران استان زنجان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت روز پزشک، مراسم تجلیل از خادمین سلامت ایثارگران استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰ - 01September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، به همت معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان مراسم تجلیل از خادمین سلامت ایثارگران استان زنجان به مناسبت گرامیداشت روز پزشک، با حضور «مرتضی شهامی» معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان، «عباس برزگر» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، «سیدنژاد» مدیر شرکت بیمه دی در استان زنجان، و جمعی از پزشکان و خادمین سلامت جامعه ایثارگری در سالن جلسات بنیاد شهید استان زنجان برگزار شد.  

مرتضی شهامی معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک روز پزشک، همچنین تقدیر و تشکر از خدمات حوزه سلامت بنیاد شهید به جامعه ایثارگری، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند مظهر قدرت ایران شهدا هستند و فرمایش رهبری به این معنی است که قدرت جمهوری اسلامی از شهدا ظاهر شده و قدرتی که این عزیزان به ملت ایران دادند مهم و ارزشمند است. 

وی ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به جامعه ایثارگری را یکی از جنبه‌های ماندگاری این قدرت عنوان کرد و گفت: خدمات ارائه شده بنیاد شهید به جامعه ایثارگری هم به لحاظ کمی و کیفی خیلی مهم است و این خدمات ارتباط مستقیم با قدرت دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری زنجان اضافه کرد: هرچه قدر در این خصوص بیشتر تلاش کنیم تاثیر مستقیمی روی قدرت و ثبات آن در کشور و جامعه خواهیم داشت.

وی همچنین به روند رو رشد ارائه خدمات به جامعه ایثارگری اشاره کرد و یادآور شد: قبلا یکی از مهترین دغدغه‌های جامعه ایثارگری که در دیدار با این عزیزان نیز گله‌مند بودند مشکلات درمانی بود که با تلاش مسئولان حوزه سلامت در حال حاضر وضعیت بهتر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در بخشی از این مراسم ضمن تبریک روز پزشک به خادمین حوزه سلامت با اشاره به اینکه بنیاد شهید استان زنجان 56 هزار نفر جامعه هدف دارد، اظهار داشت: بنیاد شهید استان زنجان با مشارکت بیمه دی در تلاش است خدمات حوزه سلامت را در راستای تکریم جامعه ایثارگری روزبه‌روز بهتر نماید.

وی با اشاره به راه‌اندازی پیک دارویی و تحویل دارو به جامعه ایثارگری در منزل به منظور تکریم جامعه ایثارگری، افزود: با توجه به کهولت سن والدین معزز شهدا و جانبازان سرافراز تلاش می‌شود خدمات پاراکینیکی از قبیل، تزریقات و انجام آزمایش‌ها و... نیز در منزل این عزیزان انجام شود تا علاوه بر افزایش سرعت خدمات، میزان رضايت‌مندی این عزیزان را بالا ببریم.

برزگر ایجاد مراکز نگهداری برای جامعه ایثارگری با کهولت سن و شرایط خاص را یکی از نیازهای ضروری و مهم این عزیزان عنوان کرد و گفت: باید با مشارکت دستگاه‌های اجرایی امکانات و خدمات خود را متناسب با نیاز این عزیزان به‌روز کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان پایش سلامت جامعه ایثارگری، تاکید کرد: پایش‌های سلامت رفته رفته باید به صورت تخصصی‌تر شود تا بهتر و نتیجه بخش شده که امیدواریم با کمک خادمین سلامت جامعه ایثارگری و مشاوره‌های شما عزیزان، به اهداف والایی که در این زمینه داریم برسیم.

همچنین در این مراسم تعدادی از پزشکان و خادمین حوزه سلامت جامعه ایثارگری به بیان دیدگاه‌ها، نظرات خود پرداختند.

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و تندیس از پزشکان پایش سلامت جامعه ایثارگری، رئیس علوم پزشکی زنجان، روسای بیمارستان ولیعصر(عج) و بهمن زنجان، رئیس موسسه حکیم و مسئول خدمات بالینی در منزل و معاون بهداشت علوم پزشکی زنجان به نمایندگی از خادمین سلامت جامعه ایثارگری استان زنجان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها