نمای خیابان ولیعصر (عج) تهران تغییر می‌کند

شهردار منطقه ۳ با اشاره به طرح محور الگوی خدمت در خیابان ولیعصر (عج) گفت: این خیابان به فضایی امن و دلپذیر برای شهروندان تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ - 02September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «حمید جوانی» شهردار منطقه ۳، یکی از اهداف اجرای طرح محور الگوی خدمت در خیابان ولیعصر (عج) را بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت عمومی از فضای شهری و ایجاد فضایی امن و دلپذیر برای تردد و فعالیت‌های اجتماعی عنوان کرد.

شهردار منطقه ۳ با اشاره به برنامه‌های توسعه زیرساخت‌های این محور اظهار داشت: با توجه به هدف اصلی طرح الگوی خدمت که ارائه خدماتی خاص، ویژه و ملموس برای شهروندان است و در راستای حفظ سرزندگی شهر و ارتقای سطح خدمات‌دهی به شهروندان انجام می‌شود، بهبود کیفیت پیاده‌روها، نوسازی مبلمان شهری، اصلاح هندسی معابر، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ترافیکی، خط‌کشی محوری و بلوک عابر پیاده و سایر اقدامات مشابه در خیابان ولیعصر (عج) اجرایی شده است.

تغییر در خیابان ولیعصر (عج) در آینده نزدیک

جوانی همچنین ادامه داد: در این محور با بازپیرایی و اصلاح فضای سبز، کاشت درخت و درختچه، کنده‌کاری، آبرسانی، رنگ‌آمیزی جداول، نرده‌ها و المان‌ها، لوله‌گذاری و نقاشی شهری بهبود خدمات شهری مد نظر قرار گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تکمیل فعالیت‌های فنی و عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری، خیابان ولیعصر به فضایی دلنشین‌تر برای شهروندان و گردشگران تبدیل شود.

شهردار منطقه ۳ تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طرح محور الگوی خدمت خیابان ولیعصر (عج) در زمان‌هایی از روز اجرایی شد که خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

وی افزود: بازسازی جوی باغچه، پیاده‌روسازی و تراش روکش مکانیزه، مرمت نهر و بهسازی پیاده‌رو از ماموریت‌های معاونت فنی و عمرانی بود که در زمان‌های پیش‌بینی‌شده به اجرا درآمد.

جوانی خاطرنشان کرد: شهروندان منطقه از ابتدای اجرای این طرح شاهد خط‌کشی محوری و بلوک عابر پیاده، مرمت ایستگاه اتوبوس BRT، مرمت و نصب علائم ترافیکی، نصب استاپرها، تأمین روشنایی و مرمت سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در محور ولیعصر (عج) بوده‌اند. همچنین اصلاح و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ترافیکی و اصلاح هندسی معابر به زودی در این محور به پایان خواهد رسید.

شهردار منطقه ۳ ابراز امیدواری کرد که در چهار محور منطقه شامل میرداماد، شریعتی، گاندی و خیابان حضرت ولیعصر (عج)، با اجرای طرح محور الگوی خدمت منطقه ۳ و تعریف کار ویژه، شاهد تحول در کیفیت، زیبایی بصری و ارتقای رضایتمندی شهروندان باشیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها