پیام تبریک سرلشکر سلامی به جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی انتصاب مجدد امیر سرتیپ آشتیانی به سِمَت جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از سوی فرمانده معظم کل قوا را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ - 02September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی انتصاب مجدد امیر سرتیپ «محمدرضا قرائی آشتیانی» به سِمَت جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از سوی فرمانده معظم کل قوا را تبریک گفت.

پیام تبریک سرلشکر سلامی به جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

پیام تبریک سرلشکر سلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر ارجمند؛ امیر سرافراز سرتیپ محمدرضا آشتیانی

سلام علیکم؛

حسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در انتصاب مجدد جنابعالی به سِمَت «جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح» پس از یک دوره تصدی موفق «وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح» که بیانگر تعهد، لیاقت، کارایی و شایستگی‌های آن برادر ارجمند است را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 

باور داریم تجارب ارزشمند در سنگر‌های متعدد مدیریتی نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع و نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده در همراهی و یاری‌بخشی به رئیس محترم ستاد کل و نیز برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی و بنیه دانشی و علمی و اشراف بر دکترین، سیاست‌ها و راهبرد‌های حوزه دفاعی و نظامی کشور، پشتوانه ارزشمند آن برادر عزیز برای درخشش و بالندگی دوباره در این جایگاه خطیر است.

دوام توفیق آن امیر عالیقدر در خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند قادر متعال طلب می‌کنم. 

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار