پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهید «موسوی»

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم فراهه عبدالخانی» مادر گرامی سردار رشید اسلام شهید معزز «سید عبدالرضا موسوی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ - 02September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مومنه حاجیه خانم «فراهه عبدالخانی» مادر گرامی سردار رشید اسلام شهید معزز «سید عبدالرضا موسوی» را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهید «موسوی»

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهید معزز سردار سید عبدالرضا موسوی 

سلام علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم فراهه عبدالخانی» مادر گرامی شهید معزز «سردار رشید اسلام سید عبدالرضا موسوی» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار شهیدان قرین رحمت ربوبی گردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار