در کنگره 5 هزار شهید ورزشکار صورت گرفت؛

"یوسف کرمی" و پدر شهیدان پورزند مدال‌های افتخارشان را به هم تقدیم کردند

"یوسف کرمی" قهرمان کشور در رشته تکواندو در کنگره سرداران و 5 هزار شهید ورزشکار مدال قهرمانی خود را به پدر شهیدان پورزند تقدیم کرد و پدر شهیدان پورزند نیز پلاک فرزند شهید خود را به گردن قهرمان کشورمان آویخت.
کد خبر: ۶۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ - 02February 2016

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین کنگره سرداران و 5 هزار شهید ورزشکار کشور باحضور سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین، "محمود گودرزی" وزیر ورزش و جوانان، "علی کفاشیان" رئیس فدراسیون فوتبال ایران و سردار آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران صبح امروز(13 بهمن) در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار شد.

پیام و خط مشی شهدا باید سرمشق ورزشکاران باشد

در ابتدای مراسم گودرزی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: خرسند و خشنودیم که امروز فرا رسید تا ما از جوانمردیها، فداکاریها، ایثار و شهادت یادی کنیم. شهدا ناظر هستند و نظاره میکنند و زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی میگیرند.

وی افزود: کنگره شهدای ورزشکار فعالیت ارزشمندی است که باعث میشود فضای جامعه، پاک و اخلاقی شود و قهرمانان ما میتوانند از این شهدای ورزشکار الگو بگیرند.

گودرزی تصریح کرد: پیام شهدا و خط مشی آنان باید سرمشق و سرلوحه ورزشکاران ما در عرصههای مختلف باشد و البته ورزشکاران و قهرمانان ما از شهدا و به خصوص شهدای ورزشکار و از مولایشان حضرت امیر(ع) الگو میگیرند و پیروی میکنند.

در ادامهی مراسم "یوسف کرمی" قهرمان کشور در رشته تکواندو مدال قهرمانی خود را به پدر شهیدان پورزند تقدیم کرد و پدر شهیدان پورزند پلاک فرزند شهید خود را به گردن قهرمان کشورمان آویخت.

همچنین سردار نقدی و اعضای اولین کنگره شهدای ورزشکار از کتاب و نرم افزار ویژه شهدای ورزشکار رونمایی کردند.

سردار نقدی نیز در این مراسم خطاب به ورزشکاران کشور گفت: ورزشکاران ما باید جدای از توجه به بنیه و جسم خود روح خود را نیز متعالی کنند. ورزشکاران باید توجه داشته باشند زمانی که قدرت گرفتند و به قدرت رسیدند به کسی ظلم نکنند و حتی اگر جسم ضعیفی داشته باشند زیر بار ظلم نیز نروند.

در پایان این مراسم بر گردن 10 نفر از پدران شهدای ورزشکار مدال افتخار آویخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار