معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل:

شهدا مظهر اقتدار و سند حقانیت دفاع مقدس هستند

سردار «قمی اویلی» با بیان اینکه شهدای ما غیرت داشتند، گفت: شهدای ما مظهر ایمان، اقتدار و سند حقانیت دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۶۸۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶ - 02September 2024

شهدا مظهر اقتدار و سند حقانیت دفاع مقدس هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «محمدعلی قمی اویلی» معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل امروز در یادواره شهدای روستا‌های «چورن» و «چناربن» کجور با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس و مازندران، سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت و با اشاره به جریان و وجود انحراف سیاسی از بعد رحلت پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: اگر به وظیفه خود عمل نکنیم، عواملی که سبب انحراف می‌شود باید پاسخ دهند.

سردار قمی اویلی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: انحراف سیاسی در روز رحلت پیامبر موجب شد تا جریان سیاسی و کسانی که با اصل اسلام مشکل داشتند مثل قارچ رویش داشته باشند و به خرافه روی آوردند.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه پیامبر منادی پرچم عزت است، ادامه داد: بعد از پیامبر اسلام تعبد جای خود را به جهالت داد و امروز دنیای کفر از اینکه نحله‌های انحرافی رویش دارند، خرسند هستند.

این مسئول با بیان اینکه رسانه‌های خارجی و استکباری تصاویری از اربعین نشان نمی‌دهند، اضافه کرد: اسلام خرافه و مبتنی بر جهالت مورد پسند دنیای استکبار است.

وی نتیجه اسلام انحرافی را عافیت طلبی و دنیاطلبی بیان و تصریح کرد: انحراف سیاسی آن روز موجب شد که امروز اسلام آمریکایی و آل سعود که همان اسلام بی امیه هست، شکل گیرد.

سردار قمی اویلی با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) اذعان داشت: انقلاب اسلامی از اسلام غبارزدایی و اسلام ناب محمدی را به دنیا معرفی کرد.

وی  بیان کرد: در اسلام ناب به جای سازش جریان مقاومت شکل می‌گیرد و هشت سال دفاع مقدس نتیجه ایستادگی و مقاومت بوده است.

سردار قمی اویلی با عنوان اینکه شهدای ما غیرت داشتند، افزود: برای آنها مهم بود که سرزمین اسلامی را حفظ کنند و شهدای ما مظهر ایمان، اقتدار و سند حقانیت دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به طوفان الاقصی و جریان مقاومت، گفت: مردم مظلوم غزه امروز پیروز میدان هستند و همیشه خون بر شمشیر پیروز می‌شود و این نتیجه دفاع مقدس است.

سردار قمی اویلی تصریح کرد: امروز اروپا و آمریکا برای مظلومیت مردم فلسطین لب به اعتراض گشود و این از عظمت خون شهدای ما و پیوند مبارک مقاومت است.

وی با بیان اینکه امروز با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق می‌کنیم، خاطرنشان کرد: زیر چتر ولایت کشتی انقلاب اسلامی و با سکانداری رهبر معظم انقلاب اسلامی به ساحل نجات می‌رسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها