فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد؛

نمایش هم افزایی نیرو‌های مسلح و ترسیم امنیت پایدار در دسته روی ۲۸ صفر

سردار «مسلمی» نمایش تعامل و هم افزایی نیرو‌های مسلح و همچنین ترسیم امنیت پایدار را از اهداف دسته روی ۲۸ صفر نیرو‌های مسلح مازندران برشمرد.
کد خبر: ۶۸۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵ - 02September 2024

نمایش هم افزایی نیرو‌های مسلح و ترسیم امنیت پایدار در دسته روی ۲۸ صفربه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، همزمان با سالروز رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام، دسته روی و اجتماع بزرگ نیرو‌های مسلح و آحاد مردم و بسیجیان مرکز استان مازندران امروز از میدان شهید قاسمی تا امامزاده یحیی علیه السلام ساری برگزار شد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در حاشیه‌ی این مراسم ضمن تسلیت رحلت نبی مکرم اسلام و همچن شهادت امام حسن مجتبی و شهادت اقا امام رضا (ع) اظهار داشت: هر ساله به مناسبت بیست و هشت سفر، نیرو‌های مسلح در سراسر کشور و همچنین در مرکز استان مازندران و در شهرستان‌ها با هماهنگی و هم افزایی در کنار همدیگر دسته روی بسیار خوبی را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز در مرکز استان مازندران هم با تعامل و هم افزایی بسیار خوبی که بین نیرو‌های مسلح وجود دارد، شاهد برگزاری دسته روی پرشکوهی با حضور پرشمار همکاران و مردم عزیز هستیم.

سردار مسلمی یکی از اهداف برگزاری این برنامه‌ها را تعامل و هم افزایی بین نیرو‌های مسلح دانست و بیان کرد: از کار‌های اساسی نیرو‌های مسلح برقراری امنیت پایدار است مردم بتوانند زندگی راحت و باآرامشی را داشته باشند و برگزاری این دسته‌های عزاداری به نوعی ترسیم امنیت پایدار در جامعه می‌باشد و ان شالله که ما بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها