رسانه‌های اسرائیلی: «دادگاه عالی کار» حکم به پایان اعتصاب‌ها داد

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که دادگاه عالی کار این رژیم حکم به پایان اعتصاب‌ها داده است.
کد خبر: ۶۸۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷ - 02September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند دادگاه عالی کار رژیم صهیونیستی، موضع کابینه نتانیاهو برای متوقف‌سازی اعتصاب‌ها را پذیرفته و آن را اعتصابی سیاسی و نه کاری دانسته است.

رسانه‌های اسرائیلی: «دادگاه عالی کار» حکم به پایان اعتصاب‌ها داد

این رسانه‌ها گزارش دادند دادگاه عالی کار دستور داده تا اعتصاب اتحادیه کارگری در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به وقت محلی خاتمه یابد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از «بزالل اسموتریچ»، وزیر دارایی این رژیم اعلام کرد: دادگاه موضع ما را پذیرفت و حکم داد که اعتصاب هیستدروت (اتحادیه کارگری اسرائیل) سیاسی و نه قانونی است، نمی‌توان در راستای منافع السنوار و حماس به اقتصاد اسرائیل آسیب زد.

اسموتریچ در شکایت خود به دادگاه عالی کار اعلام کرده بود اعتصاب برای شرایطی است که حقی از کارگران سلب شده باشد، اما اعتصاب کنونی دارای انگیزه سیاسی است.

شبکه ۱۲ همچنین اعلام کرد «آرنون بار دیوید»، رئیس هیستدروت گفته است: «ما به حکم دادگاه احترام می‌گذاریم لذا از همه می‌خواهم ساعت ۱۴:۳۰ به سر کار خود بازگردند، آنچه اهمیت دارد، این است که اعتصاب هشداردهنده یک گام مهم بود و من از آن حمایت می‌کنم.»

«یانیو لیوی»، رئیس بخش اطلاع‌رسانی هیستدروت هم پیش از این اعلام کرده است که اگر دادگاه دستور توقف اعتصاب‌ها را بدهد، ما آن را متوقف خواهیم کرد.

خانواده‌های اسرای اسرائیلی هم در واکنش به این حکم دادگاه اعلام کردند: موضوع مربوط به اعتصاب نیست بلکه ما به دنبال نجات جان گروگان‌هایی هستیم که نتانیاهو آنها را رها کرده است.

در پی پیدا شدن اجساد ۶ اسیر صهیونیست در نوار غزه، شب گذشته تظاهرات گسترده‌ای در شهر‌های اراضی اشغالی در اعتراض به کارشکنی‌های نتانیاهو در حصول توافق برگزار شد و امروز هم اعتصاب سراسری در این رژیم اعلام شده بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار