معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ایستادگی در برابر دشمنان از ویژگی‌های مومنان است

سردار «جوانی» گفت: از ویژگی‌های مؤمنان ایستادگی در برابر دشمنان است و در میان خود با هم رئوف و مهربان هستند.
کد خبر: ۶۸۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹ - 02September 2024

ایستادگی در برابر دشمنان از ویژگی‌های مومنان استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در یادواره ۲۷ تن از شهدای لپاسر رامسر در مسجد حسینی این منطقه اظهار داشت: شهدا زندگیشان، مجاهدت هایشان و نیز تقدیم جانشان در راه خدا نشان داد الگو و مصداق آیات الهی درباره جهاد و شهادت هستند.

وی افزود: شیعه باید بیندیشد که زندگی، اعتقادات، باور و مواضع او چقدر با سیره ائمه همراه است و از ویژگی‌های مؤمنان ایستادگی در برابر دشمنان است و در میان خود با هم رئوف و مهربان هستند.

سردار جوانی ادامه داد: یادواره شهدا مجالی است برای بازخوانی مکتب شهدا، فرهنگ ایثار و مقاومت و اینکه این شهیدان در چه مسیری حرکت کرده و چرا این راه را رفتند. پس از ده‌ها سال یادواره شهدا گرفته می‌شود و شهدا با مجاهدت و‌ جانفشانی خود را به هستی مطلق متصل کردند.

وی گفت: یکی از بهترین محافل، مجالس شهدا است، شهدا نیاز به مجالس و یادآوری ما ندارند، بلکه رستگاران هستند، مزد شهدا با خداوند است ما به شهدا نیاز داریم و‌ محتاج شناخت شهدا هستیم که با فرهنگ جهاد و‌شهادت آشنا شویم و از آنها بخواهیم آنان در نزد خدا بخواهند در پیشگاه خدا و شهدا شرمنده نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار