رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با وزیر کشور دیدار کرد

سردار کارگر در دیدار با دکتر مومنی وزیر کشور گفت: آماده همکاری با وزارت کشور به ویژه در مأموریت‌های اجتماعی و فرهنگی هستیم.
کد خبر: ۶۸۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ - 02September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه جمعی از معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در وزارت کشور با دکتر اسکندر مومنی وزیر کشور دیدار کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با وزیر کشور دیدار کرد

سردار کارگر در این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام پایانی ماه صفر، با آرزوی موفقیت برای دکتر مومنی و همکاران ایشان در وزارت کشور، بر آمادگی کامل این بنیاد برای همکاری با وزارت کشور به ویژه در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی خبر داد.

در این دیدار وزیر کشور گفت: با وجود توانمندی‌ها و تجارب ارزشمند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی، وزارت کشور از تعامل فعال بنیاد با این وزارتخانه در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی استقبال می‌کند.

در ادامه سردار کارگر با بیان اینکه راهیان نور یک همایش بزرگ پس از اربعین حسینی است و همه ساله میلیون‌ها نفر از جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، افزود: این ظرفیت قابل اعتنایى براى کشور است که می‌توان از ابعاد فرهنگى و معنوى مغتنم آن بهره برد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار