جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

شهدای مدافع حرم نشانه زنده بودن جریان مقاومت هستند

حجت الاسلام والمسلمین «دشتی» گفت: امروز حضور پیکر‌های مطهر شهدای مدافع حرم نشان می‌دهد که مقاومت و استقامت در برابر ظلم همچنان جریان دارد.
کد خبر: ۶۸۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲ - 02September 2024

شهدای مدافع حرم نشانه زنده بودن جریان مقاومت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «حسین دشتی» جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم امروز در مراسم دسته عزاداری نیرو‌های مسلح و تشییع پیکر‌های مطهر دو شهید مدافع حرم فاطمیون در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: امروز سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) است و ما با حضور خود در یک حرکت نمادین نشان می‌دهیم که در مسیر ولایت و رهبری امت هستیم.

وی افزود: اگر بخواهیم خط نورانی رسالت و پیامبری و ولایت حسنی و حسینی را معنا کنیم همان است که سیدالشهدا (ع) در وصیتنامه شان فرمودند «.. اَسیرُ بِسیرة جَدّی و اَبی...».

حجت الاسلام دشتی عنوان کرد: مسیر حرکت امام حسین (ع) ادامه مسیر پیامبراسلام (ص)، امیرالمومنین (ع) و امام حسن مجتبی (ع) بود و این مسیر، همان خط جهاد و مجاهدت در راه خداست.

وی تاکید کرد: جهاد، یک حرکت احساسی نیست و پیامبران جهاد کردند تا عقل و خرد و فطرت را در انسان زنده کنند و جهاد، موضوعی آمیخته با حماسه و زنده کردن دل‌ها به نور معرفت است.

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به فرازی از زیارت اربعین سیدالشهدا (ع) گفت: خون امام حسین (ع) بر زمین ریخت تا مردم از ظلمت جهالت و نادانی بیرون بیایند و به فطرت پاک خویش روی آورند.

وی تاکید کرد: امروز تنها راه نجات از ظلم استکبار جهانی همان جهاد سیدالشهدا (ع) در زیر پرچم مقاومت است که رهبر معظم انقلاب آن را به دست دارند و باید این پرچم برافراشته بماند.

حجت الاسلام دشتی با اشاره به تشییع پیکر‌های مطهر دو شهید مدافع حرم گفت: حضور پیکر‌های شهدا نشان می‌دهد مقاومت و استقامت همچنان ادامه دارد و اگر کسانی بخواهند پرچم امام حسین (ع) را برافراشته نگه دارند، باید زیر لوای مقاومت اجتماع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار