شلیک ۳۰ موشک حزب الله به مقر‌های نظامی و شهرک‌های اسرائیلی

نیرو‌های حزب الله لبنان، مقر‌های نظامی و شهرک‌های اسرائیلی را هدف حملات سنگین موشکی قرار دادند.
کد خبر: ۶۸۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ - 02September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع خبری امروز دوشنبه گزارش دادند که جنبش حزب الله لبنان حملات موشکی سنگینی به شهرک‌های صهیونیستی واقع در شمال فلسطین اشغالی انجام داده است. 

شلیک ۳۰ موشک حزب الله به مقر‌های نظامی و شهرک‌های اسرائیلی

شبکه المیادین گزارش داد که عمده این حملات در عمق منطقه الجلیل غربی بوده است.

رسانه‌های اسرائیلی نیز می‌گویند که در جریان این حملات بیش از ۳۰ موشک به سمت این شهرک‌ها شلیک شده است. به گفته این منابع در پی این حملات برق شهرک عین یعقوب در منطقه الجلیل غربی به صورت کامل قطع شده است. در پی حملات حزب الله، آژیر‌های خطر در شهرک‌های «جعتون»، «یحیعام»، عین یعقوب، «هیله»، «زرعیت»، «سمرا»، «نفیه زیف» و «منوت» به صدا درآمده است.

جنبش حزب‌الله نیز با انتشار بیانی‌های خبر داد که مراکز استقرار نظامیان صهیونیست را در ارتفاعات «عداثر» با حملات توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

حزب‌الله همچنین تاکید کرد در راستای حمایت از ملت فلسطین و پاسخ تجاوزات اسرائیل به روستا‌های جنوب لبنان، شهرک‌های عین یعقوب را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

نیرو‌های مقاومت لبنان تاکید کردند که مقر «الرمثا» در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا نیز هدف این حملات موشکی قرار داده شده است.

حمله بعدی حزب الله نیز به مقر «زبدین» واقع در مزارع اشغالی «شبعا» بوده است. این حمله هم با موشک صورت گرفت و نیرو‌های حزب الله موفق شدند این مقر را هدف قرار دهند در جریان این حملات چند نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار