مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

اقدام قایقرانی زنجانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ماندگار است

«بازرگان» گفت: اقدام قایقرانی ملی پوش زنجانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ماندگار است.
کد خبر: ۶۸۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴ - 02September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «جواد بازرگان» مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در آیین دیدار جمعی از مسئولان استان با قایقران ملی پوش زنجانی «زینب نوروزی» در راستای قدردانی از اقدام شایسته وی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: خانم زینب نوروزی برای اولین بار به همراه مهسا جاور در این رخداد مهم حضور داشتند که بسیار ارزشمند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه این در حالی است بسیاری از استان‌های دارای جمعیت بالا در مقایسه با استان زنجان نماینده ای در المپیک ۲۰۲۴ پاریس نداشتند، اضافه کرد:  ۲ بانوی زنجانی در رشته قایقرانی شرکت کردند، هر چند به کسب  به مدال منجر نشد اما صحنه‌ای ماندگار داشت.

وی به ویژگی‌های اخلاقی خانم زینب نورزی اشاره کرد و گفت: این ورزشکار زنجانی خوش اخلاق ، متعقد به اصول بوده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

باززرگان همچنین به شرکت تنها نماینده زنجان در مسابقات پارالمپیک پاریس را هم  یادآور شد: خانم رقیه شجاعی از استان زنجان در رشته پاراتیراندازی اعزام شد، متاسفانه نتوانست افتخار آفرینی کند، اما همین حضور او هم در این رویداد جهانی ارزشمند است.

بازرگان با بیان اینکه ورزشکاران ملی پوش برای حضور در رقابت‌های بین المللی و المپیک باید مدتها از خانواده خود دور بمانند، افزود: خانواده‌های این ورزشکاران با صبر و ظرفیت بالا همراه بوده و هستند و این جای قدر دانی دارد.

وی به حرکت ارزشمند نوروزی و در نشان دادن پرچم مردم فلسطین و حمایت از مردم مظلوم غزه در رخداد مهم المپیک را یاداور شد و گفت: هر چند عده‌ای در جامعه با حاشیه سازی این حرکت را بر نتافتند، اما به عنوان یک شهروند با دیدن این صحنه به  آن افتخار کردم.

زینب نورزی قایقران ملی پوش زنجانی  نیز در این دیدار گفت: این اقدام من قلبی و بدون برنامه ریزی و با هدف و همدردی و حمایت از کودکان مظلوم غزه انجام گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در زمان حاضر قتل و عام مردم بی دفاع فلسطین غزه  توسط اسرائیل  انجام می‌گیرد و انگیزه من برای این کار بود.

این ورزشکار یادآور شد: هر چند بعد از این کار هجمه زیادی صورت گرفت، اما وقتی دیدم کودکان فلسطینی از چنین کاری خوشحال شدند من هم خوشحال شدم.

در این دیدار علاوه بر مدیرکل ورزش و جوانان استان، قهرمانی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، سهندی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج)، موسوی مدیرکل امور بانوان استانداری، علیمردانی مسئول بسیج جامعه زنان استان، صادقی مسئول بسیج ورزشکاران استان، واسعی معاون توسعه ورزش بانوان استان، جهت قدرانی از اقدام انسان دوستانه و حمایت  از اقدام  زینب نوروزی ورزشکار حاضر در المپیک پاریس در منزل وی حضور پیدا کردند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها