رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی:

نیرو‌های مسلح عاشق و خادم اهل بیت (ع) هستند

حجت‌الاسلام ایروانی گفت: یکی از برکات و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران این است که امروز نیرو‌های مسلح در سراسر کشور ضمن برقراری امنیت مشغول عزاداری اهل بیت (ع) هستند و این یکی از نماد‌های دفاع از ارزش‌ها و افتخاری برای نیرو‌های مسلح است که عاشق و خادم اهل بیت (ع) هستند. حجت‌الاسلام محمد حسین‌ای
کد خبر: ۶۸۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹ - 03September 2024

امروز نیرو‌های مسلح ما این افتخار را دارند که عاشق و خادم اهل بیت (ع) هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین ایروانی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در پایان مراسم عزاداری نیرو‌های مسلح استان در محل بارگاه امام زاده سید عباس (ع) مرکز استان ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع)، اظهار داشت: یکی از برکات و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران این است که امروز نیرو‌های مسلح در سراسر کشور ضمن برقراری امنیت، مشغول عزاداری اهل بیت (ع) هستند و این یکی از نماد‌های دفاع از ارزش‌ها و افتخاری برای نیرو‌های مسلح است که عاشق و خادم اهل بیت (ع) هستند.

وی با اشاره به وصایای راهبردی پیامبر اسلام (ص) در آخرین لحظات عمر شریف خویش، افزود: من در میان شما دو امانت را به یادگار می‌گذارم، یکی قرآن کریم و دیگری اهل بیت من است که اگر به هر دو تمسک بجویید هرگز گمراه نخواهید شد. تأسی و تمسک به قرآن کریم مساوی با اطاعت از امامت و ولایت است. انقلاب و نظام اسلامی، دوران حماسه و رشادت دفاع مقدس، دوران مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و دنیای غرب و... همگی از مظاهر تمسک به وصیت پیامبر اسلام (ص) است.

حجت الاسلام ایروانی مشکل عمده جامعه اسلامی را عدم دقت و توجه کافی به وصایای پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار علیهم‌السلام برشمرد و گفت: متأسفانه عده‌ای می‌گویند فقط کتاب خدا کافی است و دست از اهل البیت (ع) برداشته‌اند و برخی هم فقط به اهل بیت تمسک بسته‌اند و دستورات خدا را فراموش کرده‌اند که این نقطه گمراهی امت اسلامی است. باید به هر دو تمسک جست. دینداری بدون ولایت‌پذیری منجر به کفر و الحاد خواهد شد. از این رهگذر دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین جوامع اسلامی و آحاد ملت مسلمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها