مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

هیئت‌ها در راستای توانمند‌سازی تربیت نیرو‌های انقلابی و اسلامی حرکت کنند

حجت الاسلام «میرزایی» گفت: به‌زودی یک شناسایی اولیه از ظرفیت تمامی هیئت‌های استان انجام خواهد شد تا با پالایش صورت‌گرفته و هیئت‌ها در راستای توانایی کانون جهاد تبیین و معرفت سطح‌بندی شوند و در راستای ارتقا و توانمند‌سازی تربیت نیرو‌های انقلابی حرکت کنند.
کد خبر: ۶۸۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ - 03September 2024
هیئت‌ها در راستای توانمند‌سازی تربیت نیرو‌های انقلابی و اسلامی حرکت کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «محمد میرزایی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، با اشاره به مهمترین برنامه‌های سازمان از رسانه سپهر، اظهار داشت:، شناسایی بانوی موفق در جامعه، قرارگاه نوجوانی، مساجد و هیئات، روحانیون مستقر در مساجد و روستا، فعالیت‌های قرآنی (دارالقرآن) و کمیته فرهنگی اربعین است.
 
وی در بیان سازمان رسانه‌ای سپهر به بحث جبهه‌سازی رسانه‌ای در استان اشاره و بیان کرد: بانوی موفق در جامعه و سطح بین‌المللی شناسایی می‌شوند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جداسازی شورا‌های هیئت بانوان و آقایان از یکدیگر، گفت: هیئت‌ها براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید کانون جهاد تبیین و معرفت در راستای ارتقا و توانمند‌سازی تربیت نیرو‌های انقلابی باشند، هیئت سکولاری نداریم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از درالقرآن‌ها به‌عنوان مهمترین ارکان‌های سازمان تبلیغات نام برد و گفت: طرح زندگی با آیه‌ها از ماه مبارک رمضان کلید خورد که در قالب آن بیش از ۲۰۰ آیه پرتکرار در لسان امامین انقلاب انتخاب شد و این کار به صورت مستمر در دیگر برنامه‌ها ادامه دارد.
 
فعالیت ۱۲۷ نفر مبلغ و مبلغه طی اربعین امسال در کرمانشاه
 
وی در بیان وظیفه کمیته فرهنگی اربعین، گفت: فضاسازی اربعینی به‌خصوص در ورودی‌های کرمانشاه، قصرشیرین و خسروی انجام شد و هدایای به زوار کودکان و نوجوانان اهدا می‌شد.
 
میرزایی خاطرنشان کرد: ۱۲۷ نفر مبلغ و مبلغه در اربعین امسال در مواکب استان و قصرشیرین حضور داشتند. وی با بیان اینکه بودجه کمیته فرهنگی اربعین زیر نظر استانداری هزینه شده است، خاطرنشان کرد: بهتر است این بودجه در سطح کلان کشور به صورت جداگانه برای استان‌های درگیر با بحث اربعین تعریف شود.
 
هیئت‌های مذهبی پالایش و ساماندهی می‌شوند
 
وی به اشاره به وجود یک هزار و ۸۰۰ هیئت ثبت شده در استان کرمانشاه، گفت: ۲۳۰ هیئت از این تعداد روستایی، ۸۰ هیئت بانوان، ۸۰۰ هیئت در شهر کرمانشاه داریم
 
میرزایی از تقسیم‌بندی هیئت‌های شهر کرمانشاه در سه سطح سخن گفت و افزود: سطح یک با ۹۰ هیئت جلسات هفتگی و یا حداقل در ماه چند جلسه برگزار می‌کنند، هیئات سطح ۲ با ۱۸۰ هیئت در مناسبت‌های خاص جلساتی دارند و سطح سه هم در محرم برنامه برگزار می‌کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان، اضافه کرد: به‌زودی یک شناسایی اولیه از ظرفیت تمامی هیئت‌های استان انجام خواهد شد تا با پالایش صورت‌گرفته و هیئت‌ها در راستای توانایی کانون جهاد تبیین و معرفت سطح‌بندی شوند و در راستای ارتقا و توانمند‌سازی تربیت نیرو‌های انقلابی و اسلامی حرکت کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار