مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

تشکیل هفت کمیته برای همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در خوزستان

سردار مرادحاجتی گفت: پیشکسوتان بهترین الگوهای ایستادگی و مقاومت برای ملت و نسل آینده هستند و امروز جوانان و نوجوانان باید این عزیزان را الگوی خود برای پیشبرد اهداف انقلاب قرار دهند.
کد خبر: ۶۸۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ - 03September 2024

تشکیل هفت کمیته برای همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه هماهنگی همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: پیشکسوتان بهترین الگوهای ایستادگی و مقاومت برای ملت و نسل آینده هستند و امروز جوانان و نوجوانان باید پیشکسوتان را الگوی خود برای پیشبرد اهداف انقلاب قرار دهند. 

وی افزود: دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان برگ زرینی ثبت و ماندگار شده که برای آیندگان این مرز و بوم بسیار قابل تحسین و تقدیر خواهد بود. 

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: مقام والای پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، باید همواره گرامی داشته شود. پیشکسوتان بهترین الگوهای ایستادگی و مقاومت برای ملت و نسل آینده هستند و امروز جوانان و نوجوانان باید این عزیزان را الگوی خود برای پیشبرد اهداف انقلاب قرار دهند.

سردار مرادحاجتی با اشاره به این که هفت کمیته برای همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت تشکیل شده و در حال فعالیت هستند، یادآور شد: تاریخ شفاهی دفاع مقدس، دانشنامه دفاع مقدس استان، ادبیات پایداری ما و دیگر حوزه‌ها همه محتاج گفته‌های ارزشمند پیشکسوتانی است که متاسفانه هر روز تعدادی از آن‌ها را از دست می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم زمینه مناسبی برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت فراهم کنیم و لذا تجلیل از نسل حماسه ساز جنگ در کنار فرزندان و نوه هایشان از بهترین راه‌های انتقال ارزش‌ها به نسل امروز است که در چنین همایش‌هایی محقق می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار