ثبت نام رایگان برای عضویت در کتابخانه تخصصی انقلاب و دفاع مقدس خراسان جنوبی

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثارونشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در ایام دهه فجر در کتابخانه تخصصی انقلاب و دفاع مقدس استان از علاقه مندای برای عضوت در این کتابخانه، ثبت نام رایگان انجام می شود.
کد خبر: ۶۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ - 08February 2016

ثبت نام رایگان برای عضویت در کتابخانه تخصصی انقلاب و دفاع مقدس خراسان جنوبی

به گزارش دفاع پرس از بیرجند، مهدی رحیم آبادی مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثارونشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت و گو با دفاع مقدس، اظهار کرد: به مناسبت  دهه مبارک فجر،  در کتابخانه تخصصی انقلاب و دفاع مقدس خراسان جنوبی ثبت نام رایگان به عمل میآید.

وی با اشاره به اهداف این اجرای طرح ثبت نام رایگان، اظهار کرد: این طرح با هدف تشویق جوانان و نوجوان برای ثبت نام در کتابخانه و ترویج فرهنگ کتابخوانی دفاع مقدس انجام میشود.

رحیم آبادی ادامه داد: بنابراین از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه جاری، بت نام در کتابخانه تخصصی انقلاب و دفاع مقدس رایگان است و متقاضیان میتوانند از خدمات کتابخانه بهره مند شوند.

وی با اشاره به تجهیزات کتابخانه تخصصی انقلاب و دفاع مقدس خراسان جنوبی، بیان کرد: هم اکنون چهار هزار و 414 عنوان با 7 هزار جلد کتاب در این کتابخانه موجود است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثارونشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی از راه اندازی سالن مطالعه در راستای استفاده متقاضیان از کتابخانه، بیان کرد: کتابخانه تخصصی انقلاب و دفاع مقدس در خیابان آیت الله شهید مدرس، انتهای مدرس 2 قرار داشته وهمه روزه از ساعت ۷ الی ۱۴ و عصر از ساعت ۱۶ الی ۲۰ آماده ارائه به هم استانیها است.

نظر شما
پربیننده ها