رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد؛

کشف ۲۳۰ میلیارد فرآورده‌ نفتی قاچاق در تهران

سرهنگ افشاری از کشف ۷۹۵ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق به ارزش ۲۳۰ میلیارد ریال در جنوب پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ - 03September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیری فراوانی فرآورده نفتی در کارگاهی در شورآباد کهریزک، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

کشف ۲۳۰ میلیارد فرآورده‌ نفتی قاچاق در تهران

وی با اشاره به اینکه تیمی از مأموران به نشانی اعلامی اعزام شدند، عنوان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، فردی بدون مجوز‌های قانونی، کارگاه تغلیظ احداث کرده است و فرآورده نفتی در این مکان جمع‌آوری و از شبکه توزیع خارج می‌کند و پس از تغلیظ به عنوان فرآورده‌ای نفتی تقلبی به بازار عرضه می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و تیمی از مأموران به نشانی کارگاه اعزام شدند و در محوطه کارگاه تانکر ثابت و استخر خنک کننده فرآورده با کلیه امکانات در محل مشاهده و پس از نمونه برداری با دستور مقام قضائی کارگاه پلمب شد.

سرهنگ افشاری با اشاره به اینکه در مجموع ۷۹۵ هزار لیتر فراورده‌های نفتی کشف شد، تصریح کرد: متهم به جرم ارتکابی معترف شد.

وی با اشاره به اینکه فرآورده‌های مکشوفه از نوع نفت گاز توسط کارشناسان به ارزش ۳ میلیارد ریال برآورده شده است، گفت: متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار