ساعت بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از شنبه به روال عادی بازمی‌گردد

ساعت بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از روز ۱۷ شهریور به روال عادی بازمی‌گردد.
کد خبر: ۶۸۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵ - 03September 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ساعت بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی که به‌علت بهینه‌سازی مصرف برق از  اول تیر تغییر پیدا کرده بود، از روز شنبه (۱۷ شهریور) به روال گذشته برمی‌گردد.

لازم به ذکر است این مجموعه ملی که در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه‌روی پارک طالقانی قرار دارد، از روز‌های شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و در روز‌های جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

بازگشت ساعت بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به روال عادی

همچنین مراکزی که درخواست بازدید گروهی از مجموعه را دارند، می‌بایست جهت رزو و ثبت درخواست خود به سایت موزه با نشانی www.iranrhdm.ir  مراجعه کرده و یا با شماره تفلن ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۹۱۰ تماس بگیرند.

قابل ذکر است موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران است که در کنار مجموعه‌هایی مانند باغ کتاب تهران، کتابخانه ملی ایران، فرهنگستان‌های جمهوری اسلامی، باغ هنر و مصلای تهران به‌عنوان قطب فرهنگی شهر تهران در اراضی عباس‌آباد (تهران) احداث شده‌ است. 

این موزه با زیربنای ۲۰۵ هزار متر مربع، یکی از بزرگترین باغ موزه‌های کشور است که از بخش‌های مختلفی مانند تالار‌های هفتگانه، باغ راه، دریاچه مصنوعی، آبنمایش، سالن‌های آمفی‌تئاتر و سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تشکیل شده و با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال سعی در انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار