نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

مکتب اخلاقی شهید «امیر عبداللهیان» باید سرمشق ما باشد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مطیعی» گفت: مکتب اخلاقی شهید «امیر عبداللهیان» باید سرمشق ما و مسئولان باشد، هیچ غربتی بدون هجرت نمی‌شود افرادی که در راه خدا هجرت می‌کنند، در واقع مجاهد در غربت هستند.
کد خبر: ۶۸۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲ - 03September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان روز سه‌شنبه در نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه دامغان اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان فرزند برومند استان سمنان در واقع مایه افتخار بودند.

وی با بیان اینکه شهید عبداللهیان معلم اخلاق بود، افزود: درهم آمیختن سیاست و اخلاق از کارهای بزرگ این شهید بود.

وی گفت: عده‌ای فکر می‌کنند بعد از ورود به سیاست اخلاق فراموش می‌شود اما در جلسات سال‌های قبل اجلاسیه مجاهدان در غربت شهید عبداللهیان با برخورد و منشی زیبا و متواضع خلاف این تصور را به همگان نمایش داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به خدمات و اقدامات شهید عبدالهیان اضافه کرد: ما سفرهای خارجی شهید امیر عبدالهیان را از رسانه‌ها می‌دیدم درحالی‌که بار اصلی زحمات به دوش خانواده شهدای خدمت قرار داشت که از آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مکتب اخلاقی شهید امیر عبداللهیان باید سرمشق ما و مسئولان باشد، بیان کرد: هیچ غربتی بدون هجرت نمی‌شود افرادی که در راه خدا هجرت می‌کنند، در واقع مجاهد در غربت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ابراز کرد: امروز مجاهد غریب عالم امام زمان (عج) است و همه باید در مسیر مجاهدان ثابت‌قدم، استوار و مقاوم باشیم تا در جبهه مقاومت پیروزی مردم فلسطین و غزه در مقابل رژیم منحوس و غاصب اسرائیل شاهد باشیم.

این مراسم با حضور سفیران کشورهای عراق، یمن و دیگر کشورهای اسلامی جبهه مقاومت، سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، آیت‌الله رمضانی گیلانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان،مسوولانی از استان سمنان و شهرستان دامغان و جمعی از خانواده‌های شهدا برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار