حرم مطهر امام رضا (ع) را از متروی تهران زیارت کنید

زیارت حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) از متروی تهران امکان‌پذیر شد.
کد خبر: ۶۸۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ - 03September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: این معاونت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) با طراحی و نصب تصاویر بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (علیه‌السلام)، امکان پخش زنده از این مکان مقدس را برای مسافران مترو فراهم کرد.

در این تصاویر که شامل عکس‌های «سارا یوسفی» و «سید شهاب‌الدین واجدی» است، مسافران می‌توانند از طریق اسکن «کیو آر کد» از پخش زنده حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) استفاده کنند.

حرم مطهر امام رضا (ع) را از متروی تهران زیارت کنید

ویژه‌برنامه شهادت امام مهربانی‌ها در منطقه امام رضایی‌ها

«میلاد علی‌نیا» معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه هشت شهرداری تهران نیز گفت: همزمان با شهادت امام رضا (ع) ویژه برنامه قرار هشتم برای سومین سال متوالی در منطقه هشت تهران که به نام مبارک امام رضا (ع) مزین و منتسب است، برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ویژه برنامه قرار هشتم در میدان نبوت تهران خبر داد و گفت: خدمتگزاران رضوی منطقه هشت برای سومین سال متوالی این برنامه را برای دلدادگان امام مهربانی‌ها در پر ترددترین میدان این منطقه برنامه‌ریزی کرده‌اند.

علی‌نیا با تشریح ویژه برنامه‌های مناسبتی سالروز شهادت امام هشتم در این اجتماع مردمی، ادامه داد: چهارپایه‌خوانی، تعزیه‌خوانی، دمام‌زنی  و پرچم‌گردانی بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) بخشی از برنامه‌های روز سه‌شنبه (سیزدهم شهریور) است، که در کنار برپایی چایخانه موکب زیبنیه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ اجرایی می‌شود.

همزمان با روز‌های پایانی ماه صفر، منطقه هشت سیاه‌پوش است و مقرر است همزمان با برگزاری ویژه برنامه قرار هشتم که با مشارکت هئیات مذهبی انجام می‌شود، مراسم وداع با ماه محرم و صفر نیز در میدان نبوت تهران برگزار شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار