تجلیل از خانواده شهید «امیرعبداللهیان» در نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت دامغان

در نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت دامغان از خانواده شهید «حسین امیرعبداللهیان» تجلیل شد.
کد خبر: ۶۸۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲ - 03September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، در نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت از همسر و فرزندان معزز شهید امیرعبداللهیان تجلیل شدد.

افتتاحیه نهمین «اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت» در سوریه و نشست دیگری از این دوره اجلاسیه در کشور هندوستان برگزار شد و امروز سه شنبه، دانشگاه دامغان میزبان نشست اصلی این رویداد بین‌المللی بود و مهمانانی از ۲۶ کشور جهان در نهمین «اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت» در دامغان حضور داشتند.

نهمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه دامغان با حضور  آیت‌الله رمضانی‌گیلانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خانواده‌های معزز شهید والامقام دیپلماسی و جبهه مقاومت، شهید امیرعبداللهیان برگزار شد.

در این مراسم سفیران کشور‌های عراق، یمن و دیگر کشور‌های اسلامی و جبهه مقاومت، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، فرمانده سپاه قائم حضرت قائم آل محمد (عج) استان، فرمانده انتظامی استان، امام جمعه دامغان، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دامغان، و شماری از مسؤولان و جمع کثیری از مردم شهیدپرور شهرستان دامغان حضور یافته‌اند.

تجلیل از خانواده شهید «امیرعبداللهیان» در نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت دامغان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار