نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

مراکز فرهنگی دفاع مقدس نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند

آیت‌الله «حسینی» گفت: مراکز فرهنگی دفاع مقدس مکان‌های مهمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و نقش مهمی در انتقال این فرهنگ به نسل جوان دارند.
کد خبر: ۶۸۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷ - 03September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد آیت‌الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در نشست هم اندیشی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان با تسلیت ایام سوگواری ماه صفر، اظهار داشت: امنیت و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری شهدا و رزمندگانی است که با تمام توان برای این آب و خاک در مقابل استکبار ایستادگی کردند.
 
آیت‌الله حسینی با بیان اینکه باید نام، یاد و آثار شهدا و ایثارگران در تاریخ و زندگی ما باشند و اجازه ندهیم که به دست فراموشی سپرده شوند، افزود: هرگاه قهرمانان ملی فراموش شوند و از فرهنگ جدا شویم دوران ذلت یک سرزمین است و دشمن همه ذلت‌ها را بر ما روا خواهد کرد.
 
: مراکز فرهنگی دفاع مقدس نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد کسانی تا پای جان از کشور دفاع کردند و حوزه گسترده‌ای به برکت خون شهدا ایجاد شده اگر دیروز در مرز‌ها در مبارزه با استعمار بودیم امروز قلعه صهیونیست‌ها و حامیان آن در محاصره لشکر علی درآمده و برای سقوط آن لحضه شماری می‌کنیم. 
 
وی عنوان کرد: امروز باید حماسه‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس و مقاومت برای جوانان حاضر بیان شوند و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ادامه یابد. 
 
آیت‌الله حسینی ابراز داشت: یکی‌از راه‌های زنده نگه داشتن یاد و آرمان‌های شهدا در کشور، ساخت نماد‌های شهدا است که آثار بسیار معنوی و عمیقی در جامعه دارد.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه شهید مقام الهی دارد و عکس، قبر، نام این بزرگواران هر کجا باشد آثار و برکات فراوانی در جامعه و افکار عمومی دارد، گفت: شهدا روحیه انقلابی و مذهب ما را حفظ می‌کنند لذا باید تلاش کنیم یادمان‌های شهدا بستر خوبی برای حضور مردم باشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: محل‌های جانمایی شهدای گرانقدر به گونه‌ای انتخاب شوند که حرمت شهدا حفظ شود و مردم در طول سال بتوانند مراسم‌های معنوی برگزار کنند.
 
آیت‌الله حسینی به مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان اشازه کرد و یادآور شد: مراکز فرهنگی دفاع مقدس مکان‌های مهمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و نقش مهمی در انتقال این فرهنگ به نسل جوان دارند لذا باید در جهت ساخت آن مسئولان استان اهتمام جدی داشته باشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار