حماس: تجاوزات رژیم اشغالگر در کرانه باختری موج مقاومت را متوقف نخواهد کرد

جنبش حماس در واکنش به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، تأکید کرد که عملیات‌های نظامی این رژیم هرگز در توقف موج مقاومت موفق نخواهد بود.
کد خبر: ۶۸۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸ - 03September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش حماس با اشاره به تداوم عملیات‌های نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری برای هفتمین روز متوالی و شهادت تعدادی از فلسطینیان، تأکید کرد که خون پاک این شهدا هرگز هدر نخواهد رفت.

حماس: تجاوزات رژیم اشغالگر در کرانه باختری موج مقاومت را متوقف نخواهد کرد

حماس افزود که خون این شهدا و خشم روزافزون فلسطینیان در سراسر فلسطین، روند مقاومت و عملیات‌های آن را افزایش خواهد داد.

این جنبش پایداری و جهاد مردم و مبارزان فلسطینی در استان‌های کرانه باختری به ویژه در طولکرم را که با وجود تداوم تجاوزات رژیم اشغالگر سربلند ایستاده‌اند، ستود.

حماس همچنین تأکید کرد که تجاوزات روزافزون رژیم اشغالگر مؤید توطئه‌ها و زیاده‌خواهی‌های قدیم و جدید این رژیم مبنی بر کوچاندن اجباری ساکنان کرانه باختری و اجری طرح الحاق این منطقه به اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ است.

این جنبش همچنین مردم فلسطین را به رویارویی و مبارزه بیشتر با رژیم اشغالگر در چارچوب نبرد «طوفان الأقصی» فراخواند.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، طی حملات روز‌های گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری ۳۰ فلسطینی شهید و ۱۳۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین طی این مدت، اقدام به بازداشت ده‌ها فلسطینی و همچنین تخریب زیرساخت‌ها و خانه‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری کرده است.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی، ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات خود به مناطق مختلف کرانه باختری را تشدید کرده است؛ در مقابل، مبارزان و جوانان فلسطینی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار