رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان:

اقتدار نظام اسلامی در سایه مجاهدت رزمندگان اسلام حاصل شد

حجت الاسلام «حسینی مازندرانی» با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی در سایه مجاهدت رزمندگان اسلام دفاع مقدس و شهدای انقلاب است، گفت: در حقیقت امنیت و اقتدار امروز کشور در سایه خون هزاران شهید گلگون کفن است.
کد خبر: ۶۸۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰ - 03September 2024

اقتدار نظام اسلامی در سایه مجاهدت رزمندگان اسلام حاصل شدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل حسینی مازندرانی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان امشب در یادواره ۱۵ شهید پیرعلم شهرستان آمل تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا را یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار دانست و اظهار داشت: شهدا با تأسی از اعمال و رفتار امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت، صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند و امروز همه وظیفه دارند از رشادت و مجاهدت آنها تجلیل کنند. 

وی تجلیل از مقام بزرگ شهدا و خانواده معظم آنها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مایه بقای انقلاب اسلامی دانست و افزود: به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، امروز کشور ما در عرصه‌های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی ادامه داد: اقتدار نظام اسلامی در سایه مجاهدت رزمندگان اسلام دفاع مقدس و شهدای انقلاب است و در حقیقت امنیت و اقتدار امروز کشور در سایه خون هزاران شهید گلگون کفن است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مبتنی بر ارزش‌های والای اسلامی بوده که علاوه بر دستاورد‌های مادی و پیشرفت‌های مختلف در حوزه اقتصادی و سایر زمینه‌ها، از افتخارات این انقلاب و دستاورد‌های معنوی و ارزشی آن است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در بخش دیگری از سخنان خود دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی را امنیت بالای کشور و قدرت دفاعی و بازدارندگی نظام دانست و بیان کرد: نیرو‌های پرافتخار مسلح همواره منشأ خیروبرکت بوده و در عرصه امنیت خود را به ملت و ولایت اثبات کرده‌اند.

وی، تصریح کرد: اقتدار و صلابت نیرو‌های مسلح ما در صحنه‌های مختلف باعث شده تا دشمنان علی‌رغم طرح ریزی متعدد و شیطنت‌های مختلف نتوانند به هیچکدام از برنامه‌های خود دست یابند.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی همچنین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اگر پیشرفت و توسعه و آبادانی می‌خواهیم باید امنیت داشته باشیم، اذعان داشت: خوشبختانه این امنیت به برکت خون شهدا و حضور مردم و تلاش کارکنان خدوم انتظامی در سطح وسیع و گسترده‌ای وجود دارد به گونه‌ای که دشمنان با همه شیطنت‌ها که به کار بستند نتوانستند خدشه‌ای به آن وارد کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان اظهار داشت: امروز اگر دنیا با عزت و احترام به ایران اسلامی نگاه می‌کند و استقلال و آزادی و عزت واقتدار ما در دنیا طنین‌انداز شده است مرهون خون پاک شهدا است.

وی، آمریکا را در رأس دشمنان انقلاب و نظام برشمرد و گفت: تا زمانی که جمهوری اسلامی از چنین مردم ولایتمدار و نیرو‌های مسلح مقتدری برخوردار است، شیطنت غربی‌ها به سرکردگی آمریکا محکوم به شکست بوده و هرگز نمی‌توانند به اهداف پلیدشان دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار