آخرین پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو: هر روز تلاش می‌کنی اسرا را بکُشی

گردان‌های قسام آخرین پیام یک اسیر مقتول اسرائیلی را پخش کرد که می‌گوید ارتش می‌خواهد از طریق عملیات نافرجام نجات، اسرا را بکُشد.
کد خبر: ۶۸۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱ - 03September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اوری دانینو»، اسیر اسرائیلی که نیرو‌های اشغالگر جسد وی را اخیر به همراه ۵ اسیر دیگر از غزه پیدا کردند، در پیامی پیش از مرگ گفت: «نتانیاهو و کابینه امنیتی وی در حفاظت از شهروندان در هفتم اکتبر ناکام ماندند و آنها اکنون می‌خواهند از طریق تلاش‌‎های نافرجام نجات، اسرا را بکُشند.»

آخرین پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو: هر روز تلاش می‌کنی اسرا را بکُشی

 این اسیر صهیونیست گفت: «من از اهالی شهر قدس هستم و طی عملیات طوفان الاقصی در جشنواره موسیقی به اسارت درآمدم.»

دانینو خطاب به نتانیاهو و کابینه جنگ وی گفت: «هنگامی که به سمت تیراندازی شد، کجا بودید؟ هنگامی که نمی‌دانستیم کجا ما را می‌برند، کجا بودید؟ هنگامی که تنها بودیم، کجا بودید؟»

 وی در پیامی خطاب به اسرائیلی‌ها گفت: «ما را فراموش نکنید و هرکاری می‌توانید برای بازگشت زنده ما به خانه از طریق توافق تبادل اسرا انجام دهید.»

 این اسیر صهیونیست تصریح کرد: «تلاش‌ها به روند کنونی بدین معناست که هیچ اسیری در قید حیات باقی نخواهد ماند.»

وی با با اشاره به شرایط دشوار اسارت اظهار داشت: «اینجا غذا، آب و برق وجود ندارد، بمباران اسرائیل هم متوقف نمی‌شود.»

 «ابوعبیده»، سخنگوی گردان‌های قسام هم در پیامی می‌گوید: «تاکید می‌کنیم بهایی که مقابل پنج یا ده اسیر زنده می‌خواستیم اخذ کنیم، همان بهایی است که مقابل همه اسرا اخذ خواهیم کرد اگر آتش نیرو‌های دشمن اسرا را نکشد.»

پیش از این، ارتش رژیم صهیونیستی از پیدا کردن اجساد ۶ اسیر در تونلی در غزه خبر داد؛ امری که به خشم و عصبانیت اسرائیلی‌ها به خصوص خانواده‌ها اسرا دامن زد. شهر‌های مختلف اراضی اشغالی طی روز‌های گذشته شاهد تظاهرات در اعتراض به سیاست‌های نتانیاهو و کارشکنی وی در حصول توافق تبادل اسرا است. 

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار