همرزم سردار شهید «سلیمانی»:

جمهوری اسلامی انتقام سختی از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت

سردار «کریمیان» گفت: ملت ما مطمئن باشد که جمهوری اسلامی انتقام سختی از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۸۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷ - 03September 2024

جمهوری اسلامی انتقام سختی از رژیم صهیونیستی خواهد گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «اسرافیل کریمیان» همرزم سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» امروز در مراسم سومین یادواره شهدای مسجد امام رضا (ع) فریدونکنار با بیان اینکه شهدا درس آموخته مکتب امام رضا (ع) بوده‌اند، اظهار داشت: مسئولان باید در مسیر ائمه و شهدا حرکت کنند.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق را به برکت خون شهدا انجام دادیم، تصریح کرد: درحالی که کشور ما وابسته کامل بود و روزی به ما هیچ ابزاری نمی‌دادند، اما به برکت خون شهدا توانستیم تحولی در دکترین نظامی به‌وجود بیاوریم که دنیا شگفت‌زده شد.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی تنها کشوری است که به سه کشور دارای بمب هسته‌ای حمله کرده است، گفت: پایگاه عین‌الاسد آمریکا، پاکستان و رژیم صهیونیستی پاسخ شرارت‌های خود را از جمهوری اسلامی دریافت کرده است.

وی تاکید کرد: استقامت مردم و تدابیر فرزندان نیرو‌های مسلح می‌تواند قدرت بیشتری برای کشور ما به ارمغان آورد.

همرزم سردار شهید سلیمانی با بیان اینکه هیچ یک از موشک‌های اصلی جمهوری اسلامی هنوز به نمایش گذاشته نشده است، یادآور شد: در عملیات وعده صادق درحالی که غرب همه توان خودش را برای دفاع از رژیم صهیونیستی به میدان آورده بود، اما تمام موشک‌های ما به هدف اصابت کرد.

سردار کیمیان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی کشور کوچک شده دنیای استکبار و ظالمین است، ادامه داد: دنیا باید بفهمد که اگر ما را آزار برسانند آزار خواهند دید.

وی گفت: ملت ما مطمئن باشد که جمهوری اسلامی انتقام سختی از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت.

فرمانده جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: ملت ما ۴۰ سال تحریم و اقتصاد نابسامان را تحمل کرد و توانست به قدرت موشکی دنیا تبدیل شود.

سردار کریمیان تصریح کرد: مسئولان باید پاسخ دهند که چرا مردم ما همچنان دچار مشکلات فراوان معیشتی و کیفیت پایین خودرو هستند.

همرزم سردار شهید سلیمانی بیان کرد: اگر در صنعت نظامی پیشرفت شگفت‌آوری داشتیم آیا نمی‌توانستیم در زمینه اقتصاد وضعیت بهتری داشته باشیم، اما یک تفکر که منافع آن در وضع موجود است نمی‌گذارد که وضعیت ملت ما بهتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار