تکذیب حمله به نفتکش عربستانی توسط انصارالله

جنبش انصارالله یمن ادعای فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) درباره حمله به نفتکش عربستانی در دریای سرخ را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۸۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ - 04September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن تکذیب حمله به نفتکش عربستانی در دریای سرخ اعلام کرد که بیانیه‌ای که فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در این‌خصوص صادر کرده، دروغ است.

تکذیب حمله به نفت‌کش عربستانی توسط انصارالله

«محمد علی الحوثی» عضو شورای سیاسی عالی یمن با اشاره به ادعای سنتکام مبنی بر حمله انصارالله به نفتکش عربستانی «امجد» گفت: آمریکایی‌ها اشک تمساح می‌ریزند و بیانیه‌های دروغین صادر می‌کنند.

وی افزود: شکست آمریکا در حمایت از تروریسم رژیم اشغالگر باعث شده است که راه درست و غلط را گم کند و همان‌طور که در برآورد‌های نظامی خود به خطا رفته است، بیانیه‌های غلط و دروغ منتشر کند.

الحوثی خاطرنشان کرد که تنها راه‌حل «توقف حمله به غزه است؛ نه انتشار اطلاعات غلطی که خود نشانه شکستی دیگر است».

سنتکام عصر دوشنبه ادعا کرده بود که جنبش انصارالله یمن با شلیک دو فروند موشک بالستیک و یک پهپاد به نفتکش ام فی بلو لاگون با پرچم پاناما و خدمه یونانی و نفتکش امجد با پرچم عربستان حمله کردند.

این در حالی است که شرکت ملی حمل‌و‌نقل دریایی عربستان، حمله نیرو‌های یمنی به نفتکش این کشور را تکذیب و اعلام کرده است که نفتکش دیگری که در فاصله نزدیک در حال دریانوردی بوده است، هدف قرار‌ گرفته است.

جنبش انصارالله یمن در حمایت از ملت فلسطین در غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، منافع این رژیم در منطقه را مورد حمله قرار می‌دهد.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها