اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در کرمانشاه برگزار شد

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها، همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴ - 04September 2024

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در کرمانشاه برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «حمزه محمدی» استاد حوزه علمیه در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها که همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) در کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه حضور در مجالس عزاداری ائمه اطهار(ع) درجه شناخت و معرفت انسان را بالا می برد، ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: این نشست بتواند به شناخت بیشتری از ویژگی‌های شخصیتی امام رضا(ع) منجر شود.
 
محمدی با بیان اینکه زیارت امام رضا(ع) ما را به توحید می‌رساند، گفت: زیارت امام رضا(ع) سبب می شود شناخت و معرفت بیشتری نسبت به دین اسلام پیدا کنیم.

استاد حوزه علیمه ادامه داد: عزاداری کردن برای امام رضا(ع) و ائمه اطهار (ع) زمینه ساز شناخت بیشتر انسان از خداوند می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه جریان ولایت جریانی است که می‌تواند در برابر شرک‌ و نفاق ایستادگی کند، گفت: تنها جریانی که می‌تواند در برابر طاغوت‌های زمان ایستادگی کند، جریانی است که منجر به شناخت بیشتر از اسلام می‌شود.

محمدی ادامه داد: امروز باید مراقب نفاق و دورویی در کشور باشیم و ‌یادمان باشد انقلاب اسلامی انقلاب اسلام است و در سایه استقامت می‌توانیم در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنیم.

ادامه این مراسم با مداحی، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، قرائت زیارت امین الله و اطعام رضوی همراه بود.

اجتماع امام رضایی‌ها در دیگر شهرستانهای استان نیز برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها