استاندار کرمانشاه:

خدمت به جانبازان و آزادگان پاسخ به فداکاری آن‌ها است

«صحرایی» گفت: ایثار بی دریغ خانواده های کمتر از خود، این عزیزان نیست و هر کاری که در خدمت به این عزیزان انجام شود پاسخ فداکاری آن‌ها است که امید است فرصت جبران آن را داشته باشم.
کد خبر: ۶۸۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴ - 04September 2024
خدمت به جانبازان و آزادگان پاسخ به فداکاری آن‌ها است به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در نشست صمیمی با جانبازان گرانقدر ۷۰ درصد و آزادگان سرافراز در سالن شهید سلیمانی استانداری دیدار و ضمن تسلیت ایام پایانی صفر رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص)و امام حسن مجتبی (ع)و امام رضا (ع)، اظهار داشت: تشکر و قدرانی از جانبازان و آزادگان مهمترین جمله که با اعتقاد باید صحبت کنیم که در دوران دفاع مقدس فداکاری کردند.
 
صحرایی با بیان ایثار بی دریغ خانواده های کمتر از خود، این عزیزان نیست، افزود: هر کاری که در خدمت به این عزیزان انجام شود پاسخ فداکاری آن‌ها است که امید است فرصت جبران آن را داشته باشم.
 
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به نیازهای شما در طول زمان ایثارگری تا کنون اقداماتی انجام شده و سازمان‌های مربوط تلاش‌های خود را کرده اند که فاصله‌ی بین شایستگی و خدمات انجام شده را باید به حداقل برسانیم، برای از بین بردن این فاصله‌ها لازم است جلسات بیشتری برگزار شود و نکاتی که مورد غفلت واقع شده پوشش داده شود.
 
صحرایی گفت: درخواست‌های که روند اجرای آن‌ها کوتاه هستند سریعتر انجام می‌شود و نکاتی که در استان باید حل و فصل شود در جلسات بعدی حل می‌شود.
 
وی در پایان بیان کرد: درخواست‌هایی که کشوری هستند و در استان های دیگر اجرا نشده است بحث ملی است و باید در سطح کشور مورد بررسی قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار