ویژه‌برنامه شهادت نامه‌خوانی حضرت رضا (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد    

همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)، ویژه‌برنامه شهادت نامه‌خوانی حضرت رضا (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد. 
کد خبر: ۶۸۸۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰ - 04September 2024

ویژه‌برنامه شهادت نامه‌خوانی حضرت رضا (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار شد    به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امروز کوچه‌های خراسان از عبور مهربان‌ترین امام خالی شده است و خیل عزاداران این امام رئوف، رضارضاگویان مصیبت امام غریبان را فریاد زدند. 

خیل عظیم عاشقان و دلدادگان از مشهد الرضا (ع) و از دیگر شهرهای ایران اسلامی قدم در مسیر عشق گذاشته و زائر حریم ملکوتی حضرت سلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) شدند و باشکوه‌ترین سوگواره را در غم شهادت مولای غریبشان، رقم زدند. 
 
در این روز پراندوه و ماتم، ویژه‌برنامه شهادت نامه‌خوانی حضرت رضا (ع) در رواق امام خمینی (ره) میزبان خیل عظیم عزاداران شد. 

در این مراسم آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اجرای برنامه شهادت نامه‌خوانی به شرح سفر امام رضا (ع) از مدینه به مرو و در نهایت شهادت غریبانه آن حضرت طبق اسناد و کتب تاریخی معتبر پرداخت و مرثیه‌سرایی امیر عارف از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. 

در ادامه این ویژه‌برنامه «محمد رسولی» شاعر جوان آئینی به شعرخوانی در وصف امام مهربانی‌ها پرداخت و زیباترین شعر رضوی خود را تقدیم ساحت این امام رئوف کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها