پیام امام جمعه لرستان در پی شهادت «فرشید میریان»

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در پیامی شهادت سرباز وظیفه «فرشید میریان» که حین کنترل و پایش نوار مرزی به شهادت رسید را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۳ - 05September 2024

پیام امام جمعه لرستان در پی شهادت «فرشید میریان»به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به‌مناسبت شهادت سرباز وظیفه «فرشید میریان» پیام تسلیتی صادر کرد. 

متن پیام تسلیت به این شرح است:

«بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

در ایام عزاداری ماه صفر و سالروز شهادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) خبر جانسوز شهادت مرزبان وظیفه «شهید فرشید میریان دولیسکانی» حافظ و مدافع امنیت مرز‌های ایران اسلامی، در حین پایش و کنترل نوار مرزی از نیرو‌های مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز که به درجه رفیع شهادت نائل شد، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بی‌شک آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های مردان بی‌ادعایی است که در تمام نقاط کشور از مرز‌ها و تمامیت کشور و انقلاب اسلامی حراست می‌نمایند که برای این آرامش بهترین انسان‌ها از جان خود می‌گذرند تا امنیت برقرار گردد.

اینجانب شهادت این سرباز رشید اسلام و فرزند پرافتخار لرستان را به ساحت با عظمت حضرت ولیعصر امام زمان(عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی، عموم مردم استان لرستان، خصوصاً مردم شهیدپرور شهرستان دلفان، خانواده و بازماندگان این شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض نموده و برای دوستان و خانواده عزادار و بزرگوار این شهید عزیز سعید، صبر و رحمت واسعه الهی را مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها