با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان حلول ماه ربیع‌الاول را تبریک گفت

سردار مرادحاجتی با صدور پیامی فرارسیدن ماه ربیع الاول، بهار معنویت انسان را به شیعیان جهان تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۹ - 05September 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان حلول ماه ربیع‌الاول را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی فرارسیدن ماه ربیع الاول را به شیعیان جهان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

تقدیر محتوم، تغییر احوال و گردش ایام، پایان ماه صفر و آغاز ربیع‌الاول را رقم زده است. محرم و صفر با همه آیین‌ها و مراسم‌هایش که مظهر محبت اهل بیت(ع) است، جای خود را به ربیع‌الاول می‌دهد که در لغت، بهار است و ایام شادی اهل بیت را تداعی می‌کند.


اینجانب بر خود لازم می‌دانم از همت و کوشش همه هیات‌های مذهبی، واعظان، مداحان و تک‌تک شهروندانی که در این ایام، هنرمندانه شور حسینی را با شعور دینی ترکیب کرده و معجونی ساختند که لذتش فراتر از شهروندان خوزستانی، در کام  بسیاری از هموطنان و میهمانان غیر ایرانی نشست، تشکر کنم.

جا دارد سپاسگزار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و همه اصحاب رسانه و مدیرانی باشم که مسئولانه و همدلانه، زمینه‌های لازم را برای برپایی هرچه بهتر مناسک و مراسم محرم و صفر و انعکاس هرچه بهتر آن فراهم آوردند تا آنجا که این عزاداری‌ها به عنوان یک سبک خاص و انعکاسی از فرهنگ دینی، جمع‌گرا، عقلانی و مداراگر مردم خوزستان به ایرانیان و جهانیان علاقمند معرفی شد.

همزمان که هلال ماه ربیع بر آسمان شهر و دیار ما می‌درخشد، خداوند را آنچنان که در آموزه‌های اولیایش آمده، می‌خوانم تا همه ما را از غم و دل‌تنگی برهاند، اسباب شادمانی‌مان را فراهم، سایه رحمتش را بر سر ما گسترده و رنج‌ها و سختی‌ها را با گشایش و آسانی جایگزین سازد و توفیق دهد تا در حوزه شهادت، جهاد و ایثار بتوانیم خادم خوبی برای نظام، انقلاب و رهبر عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار