حکیم: اظهارات نتانیاهو درباره گذرگاه فیلادلفیا را محکوم می‌کنیم

رهبر جریان حکمت ملی عراق اظهارات بنیامین نتانیاهو درباره گذرگاه فیلادلفیا واقع در جنوب غزه مبنی بر ادامه حضور ارتش رژیم صهیونیستی در این گذرگاه و قاچاق سلاح در آن را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۸۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ - 05September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق چهارشنبه شب اظهارات بنیامین نتانیاهو درباره گذرگاه فیلادلفیا واقع در جنوب غزه مبنی بر ادامه حضور ارتش رژیم صهیونیستی در این گذرگاه و قاچاق سلاح در آن را محکوم کرد.

اظهارات نتانیاهو درباره گذرگاه فیلادلفیا را محکوم می‌کنیم

وی در این خصوص اظهار داشت: اظهارات نتانیاهو چیزی جز دروغ‌گویی و مانع تراشی نیرو‌های صهیونیست در مسیر آتش‌بس در غزه نیست.

وی افزود: هدف از این سخنان ادامه تعدی و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، نسل‌کشی مردم فلسطین و تلاش برای اجرای طرح‌های توسعه‌طلبانه است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق اضافه کرد: ما این اظهارات نادرست را محکوم می‌کنیم و از جامعه جهانی می‌خواهیم که از همه ابزار‌های موجود برای فشار به رژیم صهیونیستی به منظور توقف جنگ در غزه و آغاز بازسازی این منطقه و بازگشت آوارگان فلسطینی به آن استفاده کنند.

مهمترین بن بست بر سر مذاکرات بین گروه مقاومت حماس و رژیم صهیونیستی بر سر کریدور فیلادلفیا (صلاح‌الدین) در طول مرز غزه با مصر و کریدور شرقی - غربی «نتزاریم» در مرز غزه است.

نتانیاهو به بهانه جلوگیری از قاچاق و نفوذ شبه نظامیان تاکید دارد که باید کنترل این دو کریدور را در اختیار داشته باشد، اما حماس خواستار عقب نشینی کامل نیرو‌های صهیونیستی از غزه است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار