فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر:

حرکت در حول محور ولایت اصلی‌ترین رمز موفقیت است

امیر دریادار دوم «شفقت رودسری» گفت: اقتدار ما به عنوان یک جامعه اسلامی این است که حول محور ولایت که اصلی‌ترین رمز موفقیت است در حال حرکت هستیم.
کد خبر: ۶۸۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳ - 05September 2024

حرکت در حول محور ولایت اصلی‌ترین رمز موفقیت استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر شب گذشته در یادواره شهدای گویتر و روستا‌های حومه که در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای کلاک برگزار شد، با بیان اینکه راهی که شهدا رفتند موجب عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی شد، اظهار داشت: رمز موفقیت و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایثار و از خود گذشتگی خانواده شهداست و برای اینکه ارزش خون شهدا را حفظ کنیم تکلیف داریم دنباله رو ولایت باشیم.

وی افزود: شهدای والامقام با ولایت پذیری و در مسیر الله گام برداشتن و در مقابل استعمار ایستادن یک مرگ تاجرانه را انتخاب کردند.

امیر دریادار دوم شفقت رودسری گفت: اقتدار ما به عنوان یک جامعه اسلامی این است که حول محور ولایت که اصلی‌ترین رمز موفقیت است در حال حرکت هستیم.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر با بیان اینکه در عصر حاضر نیازمند تفکر شهدایی هستیم، خاطرنشان کرد: شهدا از خودگذشتگی و همدلی را برای ما به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار