بازگشایی ایستگاه‌های «علی‌آباد» تا «جوانمرد قصاب» در مترو تهران

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: مسافرگیری در ایستگاه‌های علی‌آباد و جوانمرد قصاب، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور بدون محدودیت انجام خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ - 05September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «هادی زند» مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، اظهار داشت: با توجه به اتمام زودهنگام عملیات برنامه‌ریزی شده برای بهسازی و ایمن‌سازی بخشی از مسیر نیمه جنوبی خط یک متروی تهران، حرکت قطارها در حدفاصل ایستگاه‌های علی‌آباد تا جوانمرد قصاب، روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریور انجام خواهد شد.

بازگشایی ایستگاه‌های «علی‌آباد» تا «جوانمرد قصاب» در مترو تهران

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان این‌که پیش از این، اعلام شده بود که این بخش از خط یک مترو به‌دلیل عملیات بهسازی از روز دوشنبه ۱۲ تا جمعه ۱۶ شهریور، پذیرش مسافر نخواهد داشت، ادامه داد: با تلاش‌های صورت‌گرفته، این مرحله از طرح زودتر از موعد به پایان رسید و اکنون خط یک آماده خدمات‌رسانی یکپارچه در کل مسیر است.

زند اضافه کرد: مراحل بعدی بهسازی مسیر روباز خط یک مترو، در هفته‌های آینده پیگیری می‌شود و اطلاع‌رسانی‌های لازم در آن خصوص انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار