فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی مازندران مستقر در بابلسر:

اخلاص موجب افزایش روحیه همدلی و همکاری در بین نیرو‌های نظامی می‌شود

سرهنگ «مهدی‌نژاد» با بیان اینکه اخلاص، باعث افزایش روحیه همدلی و همکاری در بین نیرو‌ها می‌شود، بر اهمیت این موضوع در تقویت انسجام و یکپارچگی نیرو‌های نظامی تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳ - 05September 2024

اخلاص موجب افزایش روحیه همدلی و همکاری در بین نیرو‌های نظامی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ ستاد «سید احمد مهدی نژاد» فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی مازندران مستقر در بابلسر صبح امروز در مراسم شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت که در نمازخانه ولیعصر (عج) این ستاد برگزار شد، با تاکید بر اهمیت اخلاص در تمامی ابعاد زندگی، به ویژه در عرصه نظامی، به تشریح این مفهوم پرداخت و با استفاده از مثال‌ها و روایت‌های تاریخی، به عمق این موضوع و بر نقش کلیدی اخلاص در دستیابی به موفقیت و پیروزی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اخلاص به معنای انجام وظیفه با تمام وجود و بدون هیچ گونه چشم‌داشتی است، به اهمیت آن در تقویت روحیه ایثار و فداکاری در بین نیرو‌های نظامی اشاره کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه اخلاص، ریشه در ایمان و اعتقاد به ارزش‌های والا دارد، بر لزوم تقویت باور‌های دینی در میان نیرو‌های تحت امر خود تاکید کرد.

مهدی نژاد به بیان مثال‌هایی از فرماندهان و سربازانی پرداخت که با اخلاص و فداکاری خود، الگویی برای دیگران شده‌اند و با اشاره به نقش اخلاص در پیروزی‌های بزرگ تاریخی، بر این نکته تاکید کرد که اخلاص، نه تنها در میدان جنگ، بلکه در تمامی عرصه‌های زندگی، کلید موفقیت است.

وی همچنین به چالش‌های پیش روی نیرو‌های نظامی در عصر حاضر اشاره کرد و بر لزوم حفظ اخلاص در مواجهه با این چالش‌ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اخلاص، باعث افزایش روحیه همدلی و همکاری در بین نیرو‌ها می‌شود، بر اهمیت این موضوع در تقویت انسجام و یکپارچگی نیرو‌های نظامی تاکید کرد.

مهدی نژاد با تاکید بر اینکه اخلاص، ستون محکم اقتدار و پیروزی است، از تمامی نیرو‌های نظامی خواست تا با تمام وجود به انجام وظایف خود بپردازند و اخلاص را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه اخلاص، باعث کسب رضایت خداوند و افزایش عزت و آبروی فرد و سازمان می‌شود، بر لزوم توجه به این موضوع تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها