نقش مهندسی نیروی زمینی سپاه در مرز، برجسته‌ است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه از مرز جنوب شرق بازدید کرد و نقش مهندسی نیروی زمینی سپاه در مرز را برجسته‌ خواند.
کد خبر: ۶۸۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ - 05September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه ضمن بازدید از یگان‌های مستقر در خط مرزی جنوب شرق، به منظور تقویت روحیه رزمندگان این نیرو در مرز‌های جنوب شرقی از نزدیک با آنها دیدار و گفت‌وگو کردند.

نقش مهندسی نیروی زمینی سپاه در مرز، برجسته‌ است

حجت‌الاسلام رضایی گفت: هدف از این سفر دیدار با مرزبانان در خطوط مرزی ا ست و ما باید قدر دان نعمت امنیت در کشور باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مرزداران در اوج آمادگی نظامی قرار دارند، افزود: ما مدیون زحمات این عزیزان هستیم و یک تکلیف عمومی بر دوش همه ماست که از این عزیزان قدردانی کنیم و این بازدید‌ها بخشی از این کار است.

وی با حضور در کارگاه اجرای پروژه‌های عمرانی و راه سازی معاونت مهندسی در مرز‌های سیستان و بلوچستان از روند پیشرفت کار بازدیدکرد.

حجت‌الاسلام رضایی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه با توجه به مشاهدات و گزارشات واصله سرعت کار در مدت زمانی که از انجام این طرح‌ها گذشته سرعت کار رزمندگان را رضایت بخش توصیف کرد و گفت این تلاش، همت و جهاد رزمندگان مهندسی باعث غرور و مباهات است و از دیدار با آنها انگیزه می‌گیریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه گروه‌های مهندسی نیروی زمینی با همه توان و تجهیزات پای کار هستند، گفت: این رزمندگان در خط مقدم هستند و کار‌های بسیار بزرگی انجام می‌دهند و کارشان برجسته است و نقش تعیین کننده و مؤثری در امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضایی از حضور مرزبانان فراجا در کنار رزمندگان این نیرو و همکاری خوب آنها با مرزبانان نیروی زمینی سپاه تقدیر تشکر کرد و اظهار داشت: در گذشته نیز مأموریت‌های متنوعی را در برقراری امنیت در کنار مرزبان فراجا داشته‌ایم که با همکاری و همدلی که بوده موجب کسب موفقیت‌های خوبی در این زمینه شده است.

وی در ادامه به نقش مهم معنویت در بین این جهادگران عرصه مهندسی اشاره و تصریح کرد: یکی از عواملی که موجب بالندگی و پویایی رزمندگان و ارتقا توان رزم در معاونت مهندسی و سایر رزمندگان این نیرو شده است را نقش بالای معنویت و روحیه معنوی آنها دانست.

حجت‌الاسلام رضایی نقش مهندسی را در مرز‌هایی که نیروی زمینی سپاه حضور دارد را نقش برجسته و مؤثری توصیف کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه همچنین گفت: مرزبانان در سراسر مرز‌های جمهوری اسلامی در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی به حراست از مرز‌های جمهوری اسلامی مشغول هستند و گاه شرایط جوی بسیار سخت است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار