رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه:

مسئله حجاب در دانشگاه باید یک مواجهه هوشمندانه، واقع‌بینانه و مستمر باشد

«احمدی» گفت: سعی شد که با به‌کارگیری خود دانشجویان مواجهه جامعه دانشگاهی با مسئله حجاب یک مواجهه هوشمندانه، واقع‌بینانه و مستمر باشد.
کد خبر: ۶۸۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ - 05September 2024
مسئله حجاب در دانشگاه باید یک مواجهه هوشمندانه، واقع‌بینانه و مستمر باشدبه گزارش دفاع‌پرساز کرمانشاه، «محمدنبی احمدی» رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه امروز  در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها با ارائه گزارشی از عملکرد این دانشگاه در حوزه عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح عفاف و حجاب و زیست عفیفانه بر اساس سیاست‌های ابلاغ شده به دانشگاه‌ها از سوی وزارت علوم در دانشگاه رازی پیگیری شده است.
 
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: سعی شد که با به‌کارگیری خود دانشجویان مواجهه جامعه دانشگاهی با مسئله حجاب یک مواجهه هوشمندانه، واقع‌بینانه و مستمر باشد.
 
وی با اشاره به نصب آئین‌نامه‌ها و پوشش مناسب در محیط‌های دانشگاهی و خوابگاهی، اضافه کرد: قوانین پوشش دانشگاه طبق پیام‌های کوتاه به دانشجویان ارسال شد.
 
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه از تشکیل کارگروه ویژه پوشش دانشگاه سخن گفت و افزود: دانشجویان با پوشش‌های نامتعارف به مشاوره‌های فرهنگی و مذهبی معرفی می‌شدند و سعی شد که با به‌کارگیری خود دانشجویان مواجهه جامعه دانشگاهی با مسئله حجاب یک مواجهه هوشمندانه، واقع‌بینانه و مستمر باشد.
 
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌هایی در راستای معرفی پوشش مناسب، تصریح کرد: سفرهای زیارتی ویژه دانشجویان محجبه به عتبات‌عالیات، مشهد مقدس و قم در راستای برنامه تشویقی، برگزار شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار