آمار هولناک شهدای فلسطینی نشان‌دهنده بربریت صهیونیست‌هاست

نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: آمار هولناک شهدا و ویرانی‌ها نشان‌دهنده بربریتی است که با هدف محو هویت فلسطینی انجام می‌گیرد. شورای امنیت باید بدون تاخیر اقدام کند تا اطمینان حاصل شود که تصمیمات و قطعنامه‌هایش رعایت می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸ - 05September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: رژیم اشغالگر اسرائیلی به اعمال مجازات‌های دسته جمعی علیه فلسطینیان در غزه و کرانه باختری ادامه می‌دهد.

آمار هولناک شهدای فلسطینی نشان‌دهنده بربریت صهیونیست‌هاست

وی تاکید کرد: آمار هولناک شهدا و ویرانی‌ها نشان‌دهنده بربریتی است که با هدف محو هویت فلسطینی انجام می‌گیرد. شورای امنیت باید بدون تاخیر اقدام کند تا اطمینان حاصل شود که تصمیمات و قطعنامه‌هایش رعایت می‌شوند. وضعیت اسفبار اسرای فلسطینی در اکثر مواقع نادیده گرفته می‌شود.

نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل متحد خاطرنشان کرد: از اکتبر گذشته، کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ فلسطینی مفقود شده را گزارش کرده است که بیشتر آن‌ها اهل غزه هستند. از اکتبر گذشته، مقامات اشغالگر اسرائیل ۲۴ اسیر فلسطینی را در حالی که در بازداشت بودند، به قتل رساندند.

بازداشت خشونت‌بار تظاهرکننده صهیونیست در تل‌آویو

به گزارش الجرمق به نقل از منابع صهیونیست، پلیس اسرائیل یک تظاهرکننده اسرائیلی را در تظاهرات شهرک‌نشینان خواستار توافق مبادله اسرا در تل آویو بازداشت کرد.

حماس: ما نیازی به پیشنهادات جدید نداریم

جنبش حماس تاکید کرد: ما نیازی به پیشنهادات جدید نداریم.

حماس افزود: نسبت به افتادن در دام نتانیاهو و ترفند‌های او که از مذاکرات برای طولانی کردن تجاوز علیه مردم ما استفاده می‌کند، هشدار می‌دهیم. تصمیم نتانیاهو مبنی بر عدم عقب‌نشینی از محور فیلادلفیا، با هدف جلوگیری از دستیابی به توافق انجام می‌گیرد.

یورش نظامیان صهیونیست به جنوب الخلیل

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نیرو‌های اشغالگر به شهر الظاهریه در جنوب الخلیل در کرانه باختری یورش بردند.

اسامه حمدان: رژیم صهیونیستی باید از محور فیلادلفیا و سرتاسر غزه عقب‌نشینی کند

یکی از رهبران جنبش حماس با تاکید بر پافشاری این جنبش بر لزوم عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از محور فیلادلفیا و سرتاسر نوار غزه، افزود: هر نوع ایده و افکاری درباره عقب‌نشینی، باید به شکل مکتوب و موثق ارائه شود؛ نه اینکه از سوی کسی مانند رئیس موساد به شکل شفاهی مطرح شود.

اسامه حمدان در گفت‌وگو با شبکه المیادین گفت: حماس به اطلاع میانجی‌ها در قاهره رسانده که همه مسائل مرتبط به گذرگاه رفح، به فلسطینیان مرتبط است. وی همچنین تاکید کرد برخی از اسرا در حملات اسرائیل کشته شده‌اند و نخست‌وزیر اسرائیل مسئول کشته شدن آن‌هاست.

ویرانه‌های بجای مانده از یورش رژیم صهیونیستی به طولکرم

فلسطین پست، تصاویری از ویرانی‌های ناشی از حمله رژیم اشغالگر به محله البلاونه در اردوگاه طولکرم منتشر کرد که سه روز به طول انجامید.

حمله رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در جنوب لبنان

قدس فید تصاویری از حمله هوایی اسرائیل به منطقه‌ای بین کفرا و صدیقین در جنوب لبنان منتشر کرد.

تصاویر انتقال مجروحان حمله به خانه‌ای در شمال شهر غزه

خبرگزاری سند تصاویری از انتقال مجروحان حمله صبح امروز رژیم اشغالگر به منزل خانواده حسان در منطقه ابواسکندر در شمال شهر غزه منتشر کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار